۱۳ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۰
کد خبر: ۲۲۹۴۱۰
دبیرکل الوفاق بحرین:

سرنوشت صدام در انتظار مخالفان شعائر حسینی است

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین نسبت به تخریب نمادهای عاشورایی از سوی آل‎خلیفه واکنش نشان داد و تأکید کرد که سرنوشتی مشابه صدام در انتظار مخالفان شعائر حسینی خواهد بود.
شيخ علي سلمان دبيرکل الوفاق بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، مراسم عاشورای حسینی امروز با حضور ده ها هزار تن از عاشقان و سوگواران اباعبدالله الحسین(ع) و با سخنرانی حجت الاسلام شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین در منامه برگزار شد.

 

وی با اشاره به تخریب نمادهای عاشورایی از سوی نظام آل خلیفه گفت: هر که درصدد براندازی پرچم امام حسین(ع) باشد مطمئنا به سرنوشت صدام حسین دچار شده و سرنگون می شود.

 

شیخ علی سلمان مقامات این کشور را به پایبندی به قانون اساسی فراخواند و تصریح کرد: برپایی نظام پادشاهی مشروطه از خواسته های معارضان است، چرا که تسلط یک خاندان بر حکومت با این مساله به پایان می رسد.

 

دبیرکل الوفاق بر ادامه اعتراض های مردمی تا رسیدن به همه خواسته ها تأکید کرد و ادامه داد: گام اساسی و مهمی را در راه رسیدن به حقوقمان طی کردیم و انقلاب بحرین را به حقیقتی بر منطقه و جهان تحمیل ساختیم.

 

وی خطاب به مسلمانان تصریح کرد: حضرت محمد(ص) و امام حسین(ع) شما را به یاری حق در بحرین دعوت می کنند. حق سیاسی در بحرین این است که ملت به منبع قدرت مبدل شوند، اداره کشور در اختیار شهروندان قرار گیرد، ثروت های کشور به صورت عادلانه تقسیم شود و میان همه مردم با عدالت و انصاف و به دور از تبعیض برقرار شود.

 

شیخ علی سلمان از سازمان ملل و جامعه جهانی خواست به خواسته دموکراسی، آزادی، مساوات و عدالت طلبانه ملت بحرین توجه داشته باشند./980/ب902/د

ارسال نظرات