۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۲۲۸۸۹۴

افتتاح نمایشگاه خوشنویسی اسلامی در واشنگتن

خبرگزاری رسا ـ نمایشگاهی از آثار خوشنویسی اسلامی در سفارت ترکیه در شهر واشنگتن، پایتخت آمریکا برگزار شده است؛ در این نمایشگاه نسخه‎هایی نفیس از قرآن کریم و برخی از نامه‎های پیامبر اسلام (ص) به نمایش درآمده است.
خوشنويسي اسلامي
 
به گزارش خبرگزاری رسا، نمایشگاهی از آثار خوشنویسی اسلامی در سفارت ترکیه در شهر واشنگتن، پایتخت آمریکا برگزار شده است؛ در این نمایشگاه نسخه‎هایی نفیس از قرآن کریم و برخی از نامه‎های پیامبر اسلام (ص) به نمایش درآمده است.
 
آژانس هماهنگی و همکاری ترکیه به یک شرکت چندملیتی ترکیه ای اقدام به برگزاری این نمایشگاه در سفارت ترکیه در ایالات متحده آمریکا نموده است.
 
سردار کیلیچ، سفیر ترکیه در آمریکا در ارتباط با برگزاری این نمایشگاه خوشنویسی اسلامی گفت: برگزاری چنین نمایشگاهی معنادار است و در زمانی صورت می گیرد که ما قصد داریم اسلام را از طریق آیات قرآن و نامه های پیامبر اسلام (ص) به دیگران معرفی کنیم.
 
وی افزود: اسلام و ارزش های اصلی آن در سراسر دنیا و به ویژه منطقه خاورمیانه مورد سوءاستفاده قرار گرفته و اشتباه تفسیر شده اند. 
 
نمایشگاه خوشنویسی اسلامی تا روز 21 ماه نوامبر در سفارت ترکیه واقع در شهر واشنگتن، پایتخت ایالات متحده آمریکا برقرار است.
 
گفتنی است، ماه گذشته میلادی نیز نمایشگاه خوشنویسی اسلامی دیگری در شهر نیویورک آمریکا برگزار شد./990/ب903/ک
ارسال نظرات