۰۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۲۲۸۷۰۳
جنبش 14 فوریه بحرین:

جنبش امام حسین الهام بخش انقلاب بحرین است

خبرگزاری رسا ـ جنبش انقلاب ۱۴ فوریه بحرین با صدور بیانیه‌ای، انقلاب بحرین را نشأت گرفته از راه حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و قیام پیامبران الهی در مسیر مبارزه با ظلم و طاغوت عنوان کرد.
بحرين

 

 به گزارش خبرگزاری رسا، جنبش یاران انقلاب در بیانیه ای بر ضرورت ادامه مقاومت و مبارزه به ویژه در ایام محرم و عاشورای حسینی (ع) تا ریشه‌کن شدن خاندان فاسد آل‌خلیفه و اخراج اشغالگران سعودی و نیروهای به اصطلاح «سپر جزیره» از این کشور تأکید شده است.


خروج استعمار آمریکایی ـ انگلیسی، برچیده شدن پایگاه‌های نظامی آنان، خروج مستشاران امنیتی و نظامی بیگانه از بحرین، تحقق خواست مردم از طریق همه‌پرسی برای تعیین سرنوشت و انتخاب نظام سیاسی جدید که در آن مردم بحرین منبع تمام قوا باشند، از دیگر مفاد این بیانیه است.

در این بیانیه، حمد بن عیسی آل‌خلیفه، پادشاه بحرین فرعون زمان و یزید تاریخ معرفی و آمده است: اصلاحات در سایه چنین رژیم اشغالگری، وقت تلف کردن و دویدن به دنبال سراب است.


در این بیانیه با حمایت از تحریم انتخابات از سوی مردم و گروه‌های سیاسی بحرینی آمده است: برگزاری انتخابات صوری پارلمانی و شهرداری که قرار است 22 نوامبر 2014 برگزار شود، اقدامی باطل از سوی رژیم آل‌خلیفه، آمریکا و غرب به عنوان پشتیبانان این رژیم است.


در بیانیه جنبش یاران انقلاب 14 فوریه بحرین خاطرنشان شده است: آل‌خلیفه، آمریکا، انگلیس، غرب و عربستان خواستار اصلاحات نبوده و هدفشان از ارائه طرح‌های دروغین، وقت کشی و ایجاد تفرقه در میان مردم و مخالفان است.

در این بیانیه آمده است: جنبش‌های تکفیری در جهان عربی و اسلامی از سوی آمریکا، رژیم صهیونیستی، انگلیس و غرب ساخته و پرداخته شده‌اند و هدفشان چپاول منابع، سلطه نظامی، امنیتی و اقتصادی به کشورهای مزبور از طریق حمایت از رژیم های قبیله‌‎ای، عشیره‌ای و دیکتاتوری در ریاض و سایر مناطق است.

در این بیانیه حمایت از محور مقاومت در لبنان، سوریه، عراق، یمن، ایران و ایستادگی در برابر خیانت حکام طاغوتی مستبد و اربابان یهودی، صهیونیسم و استکبار جهانی مورد تأکید قرار گرفته است./982/د102/ک

منبع: ایکنا

 

ارسال نظرات