۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۲۲۷۷۷۰

بازداشت دهها فعال ضد صهیونیسم در آفریقای جنوبی

خبرگزاری رسا ـ دهها تن از فعالان ضد اسرائیل در آفریقای جنوبی که با برگزاری تجمعی خواستار تحریم واردات مواد غذایی از رژیم صهیونیستی شده بودند از سوی پلیس بازداشت شدند.
تجمع فعالان مخالف رژيم صهيونيستي در آفريقاي جنوبي
 
به گزارش خبرگزاری رسا، ده‌ها تن از فعالان ضد صهیونیست در آفریقای جنوبی که با برگزاری تجمعی خواستار تحریم واردات مواد غذایی از رژیم صهیونیستی شده بودند از سوی پلیس بازداشت شدند.
 
به گفته پلیس آفریقای جنوبی، معترضان ضد اسرائیلی که در شهر ژوهانسبورگ تجمع کرده و خواستار تحریم کالاهای اسرائیلی شده بودند به وسیله پلیس دستگیر شدند.
 
تسنیم اسوپ، عضو جریان بایکوت و تحریم رژیم صهیونیستی در آفریقای جنوبی با مسخره خواندن دستگیری مخالفان واردات مواد غذایی از رژیم صهیونیستی آن را مخالف ارزش هایی خواند که مردم این کشور خواستار پایبندی به آن هستند.
 
وی تاکید کرد که تظاهرات مخالفان رژیم صهیونیستی در شهر ژوهانسبورگ کاملا صلح آمیز بوده و معترضان تنها با داخل شدن به یک مغازه و خوابیدن بر روی زمین و حمل پلاکارد سعی در نشان دادن اعتراض خود داشتند.
 
اعضای جریان بایکوت و تحریم رژیم صهیونیستی از مالک فروشگاه خواسته بودند که واردات مواد غذایی را از رژیم صهیونیستی متوقف کند.
 
معترضان با بیان این که این فروشگاه سالیانه میلیون ها دلار مواد غذایی از اسرائیل وارد می کند خواستار متوقف شدن این روند شده بودند.
 
جریان بایکوت و تحریم رژیم صهیونیستی یک کمپین بین المللی است که با هدف افزایش فشار اقتصادی و سیاسی بر رژیم صهیونیستی تشکیل شده است./990/ب902/ک
ارسال نظرات