۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۲۲۷۲۶۴
به منظور نشان دادن چهره حقیقی اسلام؛

روز درهای باز مساجد استرالیا اواخر ماه میلادی جاری برگزار می‎شود

خبرگزاری رسا ـ روز درهای باز مساجد استرالیا به منظور نشان دادن چهره حقیقی اسلام اواخر ماه میلادی جاری در این کشور برگزار می‎شود.
درب مساجد استراليا به روي غيرمسلمانان گشوده مي شود
 
به گزارش خبرگزاری رسا، روز درهای باز مساجد استرالیا به منظور نشان دادن چهره حقیقی اسلام اواخر ماه میلادی جاری در این کشور برگزار می‎شود.
 
زاچاری رئا، مدیر انجمن مسلمانان لبنانی ساکن در استرالیا در این ارتباط گفت: ما فکر می کنیم که بهترین راه برای مقابله با تفکرات اسلام ستیزانه در استرالیا آشنا ساختن غیرمسلمانان با مساجد است.
 
وی افزود: هدف اصلی از گشودن در مساجد به روی غیرمسلمانان این است که آنها به مسلمانان نزدیک تر شده و تصورات اشتباهی را که در مورد دین اسلام و مسلمانان دارند تصحیح کنند.
 
در روز درهای باز مساجد استرالیا مسلمانان این کشور اصول اساسی اسلام را برای مراجعان غیرمسلمان تشریح کرده و جلسات پرسخ و پاسخ نیز با حضور چهره های برجسته اسلامی ساکن در استرالیا برگزار می شود.
 
مسجد Lakemba، مساجد واقع در کابراماتا و نیوکاسل و هفت مسجد دیگر از جمله مساجد استرالیا هستند که در این برنامه حضور خواهند داشت.
 
مراسم روز درهای باز مساجد در حالی قرار است اواخر ماه میلادی جاری در استرالیا برگزار شود که این کشور شاهد افزایش چشمگیر حملات اسلام هراسانه است.
 
احساسات ضد اسلامی در استرالیا از اواخر ماه میلادی گذشته و پس از حملات پلیس مبارزه با تروریسم این کشور به مسلمانان، که بزرگترین حمله در نوع خود در تاریخ استرالیا محسوب می شود، افزایش چشمگیری یافته است./990/ب902/ک
ارسال نظرات