۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۲۲۷۰۱۴

15 آبان‌ماه؛ آخرین فرصت نام‌نویسی طلاب برای سیر مطالعاتی عفاف و حجاب

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش مؤسسه فرهنگی پژوهشی طهورا با بیان این‌که چهارمین دوره سیرمطالعاتی عفاف وحجاب در راستای اعتلای فرهنگ فاطمی و لبیک به دعوت رهبر معظم انقلاب جهت ترویج سبک زندگی اسلامی برگزار می‌شود، گفت: نام‌نویسی برای این دوره از 15 مهر شروع شده و تا 15 آبان‌ماه امسال ادامه دارد.
سير مطالعاتي عفاف و حجاب

حجت‌الاسلام نورزاده، معاون آموزش مؤسسه فرهنگی پژوهشی طهورا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ گفت: چهارمین دوره سیرمطالعاتی عفاف وحجاب در راستای اعتلای فرهنگ فاطمی و لبیک به دعوت رهبر معظم انقلاب جهت ترویج سبک زندگی اسلامی برگزار می‌شود.

 

وی با بیان این‌که تا به حال سه دوره مطالعاتی عفاف و حجاب در قم و یک دوره در یزد برگزار شده است، افزود: نام‌نویسی برای چهارمین دوره سیرمطالعاتی عفاف وحجاب از 15 مهر شروع شده و تا 15 آبان‌ماه امسال ادامه دارد.

 

معاون آموزش مؤسسه فرهنگی پژوهشی طهورا عنوان داشت: اتمام حداقل سطح 2 حوزه و قبولی در مصاحبه از جمله شروط نام‌نویسی در سیر مطالعاتی عفاف و حجاب است.

 

وی خاطرنشان کرد: اعطای گواهینامه، حمایت از پایان نامه‌های مرتبط با عفاف و حجاب، به کارگیری در تبلیغ تخصصی حجاب، معرفی افراد به عنوان کارشناس به نهادهای در خواست کننده و به کارگیری دانش‌پژوهان در پروژه‌های پژوهشی تنها بخشی از مزایای شرکت در این سیر مطالعاتی است.

 

حجت‌الاسلام نورزاده با بیان این‌که هدف از برگزاری سیر مطالعاتی عفاف و حجاب تربیت مبلغ، مؤلف، پژوهشگر و مربی حجاب و عفاف است، اظهار داشت: مقابله عموم مردم با امر به حجاب و نهی از بدحجابی نشانه توانمند نبودن مبلغ و آمر به معروف است که شرکت در این سیر مطالعاتی می‌تواند وی را تا حدی بسیاری توانمند کند.

 

وی به برگزاری سیر مطالعاتی عفاف و حجاب در طول 2 سال اشاره و ابراز کرد: این سیر شامل پنج مرحله مطالعاتی در موضوعات تخصصی تفاوت‌های زن و مرد، آشنایی با فمینیسم، مباحث نظری خانواده، متون در حوزه عفاف وحجاب و متون در حوزه آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

 

معاون آموزش مؤسسه فرهنگی پژوهشی طهورا تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام در سیر مطالعاتی عفاف و حجاب حداکثر تا 15 آبان‌ماه امسال به پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه فرهنگی پژوهشی طهورا به نشانی tahoorahejab.ir مراجعه کنند.

 

وی در پایان گفت: همچنین طلاب علاقه‌مند به ثبت‌نام در این سیر مطالعاتی می‌بایست پس از ثبت‌نام اینترنتی با در دست داشتن مدارک «دو قطعه عکس، فتوکپی شناسنامه و کارت ملی و ارزیابی تحصیلی» از ساعت 8 صبح تا 14 بعدازظهر به محل مؤسسه فرهنگی پژوهشی طهورا به نشانی قم، خیابان دورشهر، کوچه 22، پلاک 43 مراجعه کنند./997/ت302/س

ارسال نظرات