۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۴
کد خبر: ۲۲۵۴۷۱

فراخوان جنبش جهاد اسلامی برای برگزاری تظاهرات در حمایت از مسجدالاقصی

خبرگزاری رسا ـ یکی از رهبران ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین در اشاره به تهاجمات هر روزه صهیونیست‌ها به اماکن مقدس قدس شریف از امت اسلام خواست دست به راهپیمایی‌های اعتراض آمیز گسترده بزنند.
 جنبش جهاد اسلامي فلسطين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، یوسف الحساینه از رهبران ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین در اظهاراتی ضمن اشاره به تجاوزهای هر روزه صهیونیست‌های افراطی به مسجدالاقصی، از امت اسلام و عرب خواست هر چه زودتر وارد عمل شوند.


الحساینه در کنفرانسی خبری گفت: تهاجم‌های هر روزه به مسجدالاقصی با هدف فریب افکار عمومی دنیا و آماده کردن آن برای قبول این مسائل و قبول تقسیمات زمانی در مسجدالاقصی است. وی افزود که علاوه بر این حفاری‌هایی در زیر مسجدالاقصی مانند حرم ابراهیمی در الخلیل کرانه باختری آن را در معرض خطر قرار داده است.


وی سپس از مردم فلسطین خواست در مقابل این اقدامات ساکت ننشینند و با تمام قوا در مقابل تجاوزات رژیم صهیونیستی بایستند و تاکید کرد اگر فلسطینی‌ها به صورت گسترده و هر روزه در مقابل این تجاوزات اعتراض کنند طرح‌های رژیم صهیونیستی شکست خواهد خورد.


الحساینه در ادامه خطاب به امت اسلام و عرب درخواست کرد که به صورت گسترده به خیابان‌ها بیایند و به این هتک‌ حرمت‌های اماکن مقدسه اعتراض کنند. وی همچنین از سازمان‌های حقوقی و انسانی درخواست کرد که سکوت خودرا بشکنند و در مقابل تجاوز به مقدساتی که احساسات بیش از یک میلیارد مسلمان را جریحه دار می‌کند، واکنش نشان دهند.


نظامیان رژیم صهیونیستی و صهیونیست‌های افراطی صبح امروز به صورت گسترده به مسجدالاقصی هجوم بردند این اقدام با واکنش فلسطینی‌های حاضر در مسجدالاقصی همراه شد./994/
د102/ک

ارسال نظرات