۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۹
کد خبر: ۲۲۴۵۸۴

شماره جدید ماهنامه روضه منتشر شد

خبرگزاری رسا - ماهنامه روضه یکی از محصولات رسانه ای طلاب مدارس علمیه خوزستان است که از سوی جمعی از طلاب اهوازی چاپ و منتشر می شود و هم اکنون سی و یکمین شماره آن به چاپ رسیده است.
ماهنامه روضه

 

به گزارش خبرگزاری رسا، این ماهنامه در شماره سی و یکم خود به سراغ حجت الاسلام  علیرضا پناهیان رفته و پیرامون رسالت امروز هیئات مذهبی با این خطیب مشهور به گفتگو پرداخته که در بخشی از آن می خوانیم: «هیئتی ها در موضوعات اساسی روز که مرتبط با جهان اسلام است، ورود نمی کنند، خیلی از هیئت ها در مسئله بیداری اسلامی ورود نکردند! این یک آسیب و انحراف جدی است خیلی از هیئت ها در مسئله غزه و مقاومت و حماسه ورود نکردند! این یک آفت جدی است، اگر مسیر ما مسیر اهل بیت علیهم السلام است و تمام این دشمنی ها با انقلاب و بیداری اسلامی در جهان بخاطر آرمان رسول خداست، اگر هدف کربلا، بدر، احد و خندق است، پس چرا ما نباید ورود کنیم؟ هیئت ها باید جریان ساز سیاسی برای مسائل اساسی اسلام باشند».

 

از مهمترین عناوین ماهنامه روضه می توان به «سرداری که از دوسالگی نذر سیدالشهدا شد»، «تکلیف آقایان است روضه بخوانند»، «چه کسی پیرغلام خطاب می شود؟»، «از صله های متبرک تا پاکت مداحی»، «پیرمیداندار،حبیب بن مظاهر»، «پیرغلامی بنام غلامحسین»، «اینفوگرافی حضور پیرغلامان دنیا در اهواز» و «مداح باید با وضو روضه بخواند» اشاره کرد.

 

در این شماره از ماهنامه روضه که بخشی از آن نیز به اجلاس پیرغلامان حسینی اختصاص دارد، گفتارهایی از آیت الله العظمی جوادی آملی، مرحوم آیت الله مجتبی تهرانی و حجج اسلام علیرضا و احمد پناهیان، سید حسین مومنی، حلوائیان و آقایان حاج منصور ارضی، حاج علی آهی، حاج صادق اهنگران و حسن رحیم پور ازغدی منتشر شده است.

 

گفت وگو با دبیر اجلاسیه پیرغلامان حسینی یکی دیگر از موضوعات این شماره از ماهنامه روضه است که در آن به گزارشی از آخرین وضعیت و نحوه برگزاری همایش کشوری پیرغلامان حسینی در اهواز اشاره شده است.

 

برپایه این گزاش، سی ویکمین شماره ماهنامه روضه به مدیر مسئولی حجت الاسلام میلاد عچرش و سردبیری مرتضی حریفی، در 16 صفحه رنگی با تیراژ 10 هزار نسخه و با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان چاپ و منتشر شده است و علاقمندان می توانند علاوه بر تهیه نسخه کاغذی آن از روزنامه فروشی ها و مراکز فرهنگی، با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی روضه نیوز به نشانی www.ROZENEWS.COM نسخه الکترونیکی آن را نیز دریافت نمایند./1323/د102/ق

ارسال نظرات