۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۲۲۳۶۷۱

حمله رژیم صهیونیستی به منزل رهبر جهاد اسلامی

خبرگزاری رسا ـ نظامیان صهیونیست ساعت 3 بامداد به منزل یکی از رهبران تحت تعقیب جهاد اسلامی یورش بردند. در درگیری‌های گسترده اردوگاه جنین نیز یک فلسطینی مورد اصابت گلوله قرار گرفت.
نظاميان صهيونيست

 

به گزارش خبرگزاری رسا، نظامیان صهیونیست سه بامداد امروز به منزل شیخ بسام السعدی از رهبران جهاد اسلامی در اردوگاه جنین واقع در کرانه باختری حمله کردند.

 

شیخ السعدی نزدیک به یک ماه است که از طرف صهیونیست‌ها تحت تعقیب است. نظامیان اسرائیلی با حمله به منزل و مغازه‌هایی که مربوط به شیخ و اقوام وی بود آسیب‌هایی به آن وارد کردند.

 

عزالدین پسر شیخ السعدی در این باره گفت: ساعت 3 صبح بود که پس از محاصره کامل محله ما نظامیان صهیونیست به خانه ریختند. آن‌ها به تفتیش کامل منزل و مغازه باعث تخریب وسایل آن شدند و با رفتارهای خود کودکان را به وحشت انداختند.

 

نظامیان صهیونیست موفق به بازداشت شیخ السعدی نشدند.

 

از سوی دیگر اردوگاه جنین در شهر جنین در شمال کرانه باختری صبح امروز شاهد درگیری‌های گسترده‌ای میان جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست بود.

 

ارتش صهیونیستی برای متفرق کردن معترضان از گلوله، بمب صوتی و گاز اشک‌آور استفاده کرد. در این درگیری‌ها یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله از ناحیه پا زخمی و به بیمارستان منتقل شد./994/د102/ک

ارسال نظرات