۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۴
کد خبر: ۲۲۲۴۷۱

برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قدس

خبرگزاری رسا ـ مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قدس، گفت: برگزاری مسابقات نقاشی و طراحی، تنیس روی میز، طناب کشی، فوتبال، شطرنج، کارگاه ها و همایش ها، از برنامه های تدارک دیده شده سازمان به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.
برنامه هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قدس، بهزاد لطفی مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قدس، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب به ویژه شهدای هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: بزرگداشت هفته دفاع مقدس از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است هفته دفاع مقدس یادآور رشادت و پایمردی رزمندگان اسلام و شهدای والامقامی است که با نثار جان خود، از میهن، دستاوردها و ارزش های انقلاب پاسداری کردند تا امروز کشور در آرامش و امنیت بسر برد.

 

لطفی ضمن تشریح برنامه های سازمان فرهنگی ورزشی در هفته دفاع مقدس افزود: برگزاری مسابقات نقاشی و طراحی،  تنیس روی میز، طناب کشی، فوتبال، شطرنج، کارگاه ها و همایش ها، از برنامه های تدارک دیده شده  سازمان به منظور گرامیداشت این هفته است.

 

مدیر عامل سازمان گفت: نمایشگاه عکس دفاع مقدس با رویکرد فضاسازی دفاع مقدس از اعزام تا شهادت در محل خانه فرهنگ علامه طباطبایی برگزار می شود.

 

لطفی ضمن اشاره به برگزاری نمایشگاه ماکت هواپیماهای جنگی گفت: این نمایشگاه حاصل تلاش هنرمند شهرقدس آقای اسدالله باباخـانی می باشدکه به منظور نمایش توانمندی های هوایی کشور در هشت سال دفاع مقدس، در محل فرهنگسرای قرآن و عترت برگزار می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: برگزاری تئاتر دفاع مقدس با هدف بیان ارزش های والای انسانی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تقویت روحیه مقاومت در میان جوانان توسط هنرمندان شهرستان قدس در پنج نقطه از شهر اجرا می شود که تاثیرگذاری فراوانی خواهد داشت.

 

لطفی در مورد زمان برگزاری تئاتر خاطر نشان کرد: افتتاحیه تئاتر یک روز قبل از سالگرد آغاز جنگ تحمیلی یعنی، سی ام شهریور ماه ساعت 18 در فضای باز محوطه بوستان آزادگان است.



وی افزود: تکرار نمایش در روزهای دوشنبه سی و یک شهریورماه در خانه جوان، سه شنبه اول مهرماه مجتمع فرهنگی حضرت باقرالعلوم(ع)، چهارشنبه دوم مهرماه در باغ ملی واقع در شهرک ابریشم و پنجشنبه در میدان اصلی آرامستان شهرتان قدس اجرا می شود.

 

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قدس، گفت: اطلاع رسانی برای شهروندان از طریق طراحی، چاپ و نصب بنر و پلاکارد های ویژه برای بزرگداشت این هفته در سطح شهرستان قدس، انجام شده و ارسال پیامک های روز شمار هفته دفاع مقدس از دیگر فعالیتهای سازمان در این هفته است./802/د102/ب4

ارسال نظرات