۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۲۲۱۹۴۵

برگزاری رژه مقتدرانه و دشمن شکن نیروهای مسلح در خراسان جنوبی

خبرگزاری رسا ـ نیروهای مسلح خراسان جنوبی و نیروهای بسیج مردمی همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس رژه ای مقتدرانه و دشمن شکن با حضور مردم و مسؤولان استانی برگزار کردند.
رژه ارتش ايران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، نیروهای مسلح و بسیج مردمی مساجد و محلات خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز با حضور فرماندهان نظامی، مسؤولان استانی رژه مقتدرانه و دشمن شکنی را برگزار کردند.

 

در این رژه ضمن نمایش قدرت مانور و پدافندی نیروهای مسلح و بسیج مردمی خراسان جنوبی، دستاوردهای این نیروها در قالب نمایشگاه در معرض دید مردم و عموم بازدیدکنندگان قرار گرفت.

 

همچنین وجه الله خدمتگزار، استاندار خراسان جنوبی، در این مراسم با بیان این که دشمن بیش از هر چیز از زنده بودن یاد و خاطره دفاع مقدس در جامعه هراسناک است، گفت: آنچه موجب پویایی جوامع بشری می شود فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی است و چیزی که در فرهنگ دوران دفاع مقدس به وفور یافت می شود اوج ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان است.

 

وی افزود: در حال حاضر تنها با خود اتکایی و الگو برداری از فرهنگ ایثار و شهادت دوران دفاع مقدس است که می توان در زمینه محقق کردن رهنمودهای مقام معظم رهبری حرکت کرد.

 

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به این که زنده نگهداشتن یاد و خاطره دوران دفاع مقدس در میان مردم خود یکی از عوامل بازدارنده برای تهدید و تهاجم فیزیکی و فرهنگی دشمنان است، گفت: در شرایط کنونی منطقه و حضور داعش و نیروهای دست نشانده و وابسته به آمریکا ایجاب می کند که نیروهای مسلح و بسیج مردمی در آمادگی کامل باشند و ملت ایران باید بدانند تا زمانی که در مسیر رهنمودهای ولایت حرکت کرده و به خون شهدا وفادار باشند دشمن نخواهد توانست به مملکت آسیبی وارد کند.

 

خدمتگزار با بیان این که ایثارگری و مقاومت رزمندگان در دوران دفاع مقدس به مستکبران دنیا نشان داد که ملت ایران از هیچ تهدید و جنگی نمی هراسد، گفت: آمریکا باید بداند ملت ایران با اتکا به خون شهدا و تکیه بر نظام ولایی و خود اتکایی هرگز تسلیم منافع غرب نشده و در هیچ صحنه بین المللی حاضر به سازش با آمریکا و اسرائیل نخواهد شد.

 

وی با بیان این که امروز دشمن سعی دارد میان مردم و مسؤولان تفرقه اندازی کرده تا نظام را از دورن دچار فرسایش کند، گفت: مردم باید هوشیار باشند و و فریب توطئه های دشمن را نخورده و مسؤولان هم باید با خدمتگزاری به مردم و حرکت در مسیر رهنمودهای مقام معظم رهبری زمینه تعالی جامعه را فراهم کنند.

 

استاندار خراسان جنوبی با بیان این که امروز ملت ایران باید با تکیه بر استعداد های داخلی خود پیشرفت کند، ادامه داد: هدف دشمن متوقف کردن مسیر توسعه نظام است که مسؤولان در این زمینه باید از تمامی توانمندهای محیط خدمت خود برای رشد نقاط مختلف کشور استفاده کنند.

 

خدمتگزار با بیان این که نظام اسلامی ایران اقتدار و صلابت خود را مدیون خون شهدا است، افزود: تمامی مردم و مسؤولان باید قدردان و  و خدمتگزار خون شهدا باشند و سعی کند سیره شهدا را در جامعه نهادینه کنند.

 

وی با بیان این که رزمندگان خراسان جنوبی هم در دوران دفاع مقدس ماند رزمندگان سایر مناطق حضور فعالی در جبهه های نبرد حق علیه باطل داشته اند، گفت: مردمان خراسان جنوبی مردمانی متدین و دیندار هستند و همین موضوع موجب شده که با وجود مشکلات مختلف دست از یاری ولایت و نظام برندارند./968/پ202/ب

ارسال نظرات