۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۲۲۱۸۰۲

نرم‌افزار مجموعه آثار استاد خسروشاهی تولید شد

خبرگزاری رسا ـ نرم افزار مجموعه آثار استاد سید هادی خسرو شاهی با مشارکت مرکز نور و مرکز بررسی‌های اسلامی در قم تولید شد.
نرم افزار استاد خسروشاهي

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از نورسافت، سیدمهدی هاشمی، مدیر بخش تولید مرکز نوردر گفت وگویی، اظهارداشت: در این نرم افزار کاربران می توانند با مراجعه به این نرم افزار به متن 62عنوان کتاب در 69جلد از آثار حجت‌الاسلام سید هادی خسروشاهی به زبان عربی و فارسی دسترسی داشته باشند.

 

وی افزود: این کتب شامل؛ تألیف، ترجمه و تحقیق در موضوعاتی از جمله؛ «عقاید و معارف اسلامی»، «اهل بیت(ع)»، «فقه»، «فلسفه و عرفان»، « تقریب بین مذاهب اسلامی»، «تاریخ انقلاب اسلامی» و «سیاست» است.

 

مدیر بخش تولید مرکز نور به برخی از عناوین کتب موجود در کتابخانه اشاره کرد و گفت: مصلح جهانی، اهل بیت(ع) در مصر، امام علی(ع) صدای عدالت انسانی(5 جلد)، امام خمینی(ره) و جمال عبدالناصر، مجموعه خاطرات استاد خسروشاهی(8جلد)، مجموعه حرکت های اسلامی(6جلد)، درباره سید جمال الدین حسینی(9 جلد) از جمله برخی از کتب موجود در این نرم افزار هستند.

 

هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود به معرفی امکانات و قابلیت‌های این نرم افزار پرداخت و افزود: «جست‌وجو در عناوین باب و سرفصل کتب از طریق فهرست گزینشی»، «متن قرآن کریم به همراه ترجمه و امکان جست‌وجو در آیات»، «شخصیت شناسی استاد و اطلاعاتی چند درباره کتب برنامه»، «ارتباط واژگان متون برنامه با چند دوره لغت نامه، با امکان دسترسی به ریشه و مشتق کلمات» و «یادداشت برداری، ذخیره سازی، ویرایش و چاپ متن» از جمله این امکانات هستند.

 

گفتنی است، علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه این نرم‌افزار گرانسنگ به فروشگاه مجازی مرکز نور به نشانی www.noorshop.ir مراجعه کنند./907/د102/ی

ارسال نظرات