۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۵
کد خبر: ۲۲۱۲۳۷

مسلمان شدن تمامی اعضای یک تیم فوتبال کامرونی در دوبی

خبرگزاری رسا ـ تمامی بازیکنان و اعضای کادر مربیگری یکی از تیمهای فوتبال کامرون که برای تمرینی دو ماهه به دوبی سفر کرده بودند به همراه کشیش زن این تیم، مسلمانان شدند.
مسلمان شدن تمامي اعضاي يک تيم فوتبال کامروني در دوبي
 
به گزارش خبرگزاری رسا، تمامی بازیکنان و اعضای کادر مربیگری یکی از تیمهای فوتبال کامرون که برای تمرینی دو ماهه به دوبی سفر کرده بودند به همراه کشیش زن این تیم، مسلمانان شدند.  
 
اعضای این تیم فوتبال که برای اقامت در یک کمپ تمرینی به دوبی سفر کرده بودند تحت تاثیر آرامش و حقانیت تعالیم اسلامی قرار گرفته و همگی تصمیم گرفتند که مسلمان شوند.
 
جاوید خطیب، مشاور مذهبی واحد فعالیت های اسلامی و خیریه در دوبی در این ارتباط به روزنامه National گفت: بسیار جالب است که در سنی که بیشتر جوانان به دنبال بازی و تفریح هستند این مردان جوان به دنبال حقیقت و روشنایی بودند.
 
وی افزود: این نخستین بار بود که تعداد زیادی از اعضای یک گروه غیرمسلمان اعلام کردند که قصد دارند مسلمان شوند.  
 
مشاور مذهبی واحد فعالیت های اسلامی و خیریه دوبی خاطرنشان کرد که بازیکنان تیم اعزامی از کامرون تحت تاثیر عمیق رفتار مسلمانان قرار گرفتند.
 
واحد فعالیت های اسلامی و خیریه در دوبی پس از ابراز تمایل تمامی اعضای این تیم فوتبال به مسلمان شدن میزبان آنان بود تا اطلاعات بیشتری در مورد دین اسلام در اختیار این تازه مسلمانان قرار دهد.
 
گفتنی است، آمارها نشان می دهند که سال 2013 میلادی حدود 2115 نفر در دوبی مسلمان شدند./990/ب903/ک
ارسال نظرات