۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۲۲۰۱۵۰
در اعتراض به شهادت اسیر فلسطینی؛

اعتصاب فراگیر اسرای فلسطینی

خبرگزاری رسا ـ رییس کمیته رسیدگی به امور اسرا و آزادگان فلسطین اعلام کرد که اسرای فلسطینی دربند تمامی زندان‎های صهیونیستی در اعتراض به شهادت یکی از فسطینیان دربند این رژیم اعتصاب غذا خواهند کرد.
زندانيان فلسطيني در اسرائيل

به گزارش خبرگزاری رسا، عیسی قراقع رییس کمیته رسیدگی به امور اسرا و آزادگان فلسطین اعلام کرد: که اسرای فلسطینی دربند تمامی زندان‎های صهیونیستی در اعتراض به شهادت رائد جعبری در زندان‎های اسرائیل دست به اعتصاب فراگیر خواهند زد.

 

عیسی قراقع خاطر نشان کرد که اسرای فلسطینی با ارسال نامه‎ای به رییس دایره زندان‌های رژیم صهیونیستی، این رژیم را مسؤول شهادت جعبری معرفی کرده‌اند.

 

وی افزود: عبد الغنی عویوی دادستان کل فلسطین با صدور حکمی، دکتر صابر عالول مدیر مرکز پزشک قانون را مامور مشارکت در عملیات کالبد شکافی شهید جعبری کرد.

 

به گفته رییس کمیته رسیدگی به امور اسرای فلسطینی، رائد جعبری اسیر 35 ساله فلسطینی روزگذشته در بیمارستان سوروکا وابسته به سازمان زندان‌های اسرائیل به مقام شهادت نائل گشت.

 

عیسی قراقع افزود: وی هیچ گونه مشکل جسمی نداشت و کاملا تندرست بود، اما بامداد روزگذشته به بیمارستان سوروکا انتقال داده شد و در آن‌جا به شهادت رسید. وی، خواستار تشکیل کمیته بین المللی برای تحقیق در مورد علل شهادت این اسیر مبارز شد./994/د102/ک

 

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

ارسال نظرات