۱۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۲۱۹۳۹۵
عضو ارشد جنبش امل:

مساله فلسطین عدالت‌محورترین موضوع منطقه است

خبرگزاری رسا ـ عضو ارشد جنبش امل لبنان تاکید کرد که آرمان های امام موسی صدر درمورد آزادی قدس شریف و پیروزی مردم فلسطین محقق می‌شود.
خليل حمدان، عضو شوراي رهبري جنبش امل لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، در مراسمی که روز گذشته از سوی جنبش فتح با حضور شخصیت‌های سیاسی لبنان و فلسطین در منطقه انصار لبنان برگزار شد، سخنرانان به تبین شخصیت امام موسی صدر و نقش وی در ایجاد مقاومت اسلامی پرداختند.


در این مراسم خلیل حمدان، عضو هیأت رییسه جنبش امل لبنان با اشاره به تلاش‌های امام موسی صدر برای مقابله با تجاوزهای رژیم صهیونیستی، اعلام کرد: وحدت و یکپارچگی امروز ما همان خواسته قلبی اولین مدافع انقلاب فلسطین یعنی امام موسی صدر است که همواره تاکید داشت قدس شریف باید به دست انسانهای مؤمن و باشرافت آزاد شود.

این عضو ارشد جنبش امل، رژیم صهیونیستی را دشمن مشترک لبنان و فلسطین توصیف کرد و گفت: مساله فلسطین اساسی‌ترین موضوع عدالت‌محور در منطقه است که نیازمند پشتیبانی و حمایت کشورهای اسلامی برای احقاق حقوق مشروع ملت فلسطین و آزادسازی قدس شریف است.

وی افزود: وحدت ویکپارچگی هرچه بیشتر ما موجب شکست صهیونیست ها و پیروزی ملت فسطین در برابر استکبار جهانی می‌شود.


در ادامه مراسم نیز شخصیت های سیاسی دیگری به بیان ویژگی های امام موسی صدر  پرداخته و خاطر نشان کردند: امام موسی صدر همواره جوانان فلسطینی را به امواجی تشبیه می‌کرد  که جوش و خروش آن‌ها حیات دریا را تضمین می‌کند./983/ب903/ک

ارسال نظرات