۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۰
کد خبر: ۲۱۸۹۹۵
نماینده مراجع تقلید در کویت:

اهل تسنن از داعش تبرئه جویند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مراجع تقلید در کویت با تبریک آزادسازی شهر آمرلی در عراق، از اهل سنت خواست از اقدامات گروه تروریستی داعش تبرئه جویند.
سيد محمدباقر المهري نماينده مراجع تقليد در کويت

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدباقر المهری نماینده مراجع تقلید در کویت در گفت وگو با یکی از خبرگزاری ها، آزادی شهر آمرلی عراق را تبریک گفت و این امر را نشانه امکان آزادسازی موصل عنوان کرد.

 

وی گفت: آزادی شهر آمرلی و برخی مناطق از لوث تروریسم و تندروی به وسیله برادر عزیزمان سید هادی عامری و همرزمان و نیروهای امنیتی و مردمی را به ملت مسلمان عراق و همه مسلمانان مخلص تبریک عرض می کنیم.

 

حجت الاسلام و المسلمین مهری افزود: آزادی آمرلی نشان دهنده روحیه جهاد و مقاومت قهرمانان است و دلیل خوبی بر امکان آزادی موصل و سایر شهرها از بند تروریست های داعش و دیگر گروه های تکفیری تندرو به دور از اسلام و قرآن و سنت نبوی به شمار می آید.

 

نماینده مراجع تقلید در کویت، اهل تسنن را به ایستادگی در برابر داعش فراخواند و تصریح کرد: از خانواده و جان و برادران اهل تسنن ما می خواهیم از گروه تروریستی داعش اعلام برائت کرده و بدانند هر که از این گروه تبرئه نجوید باید در روز قیامت در محضر خداوند پاسخگو باشد.

 

وی ادامه داد: برادران اهل تسنن که آنان را نفس و جان خود می دانیم، عدم حمایت و تأیید داعش را خواستاریم چرا که این گروه تروریستی جنایتکار و منحرف با ذبح مسلمانان مظلوم لذت می برد. شما باید به صورت علنی نسبت به داعش اعلام برائت کنید و این وظیفه شرعی شما به شمار می آید./980/ب902/د

ارسال نظرات