۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۱
کد خبر: ۲۱۸۹۵۴
به همت مؤسسه کانون خورشید؛

کتاب صوتی صحیفه سجادیه با هدف بهره‌مندی بیشتر از این گنجینه معنوی منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ کتاب صوتی صحیفه سجادیه با عنوان «کتاب معجزنشان» به همت مؤسسه کانون خورشید منتشر شد.
مؤسسه کانون خورشيد

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مؤسسه کانون خورشید کتاب صوتی صحیفه سجادیه را با عنوان «کتاب معجزنشان» تولید و عرضه کرد؛ این کتاب صوتی شامل تلاوت متن عربی از کتاب شریف صحیفه سجادیه با نوای حاج منصور نورایی،‌ حاج مهدی سلحشور، حجت‌الاسلام حمید نجفی و حاج محمدرضا غلامرضازاده و همچنین قرائت ترجمه ادعیه این کتاب شریف با صدای ماندگار استاد محمدرضا سرشار است که از ترجمه ارزنده آیت الله صفایی بوشهری نیز استفاده شده است؛ شرح اجمالی و راهنمای دعاهای این کتاب شریف از سوی حجت‌الاسلام محمدرضا اعوانی بیان شده است.


این محصول با تلاش اساتید تهران و قم در طول چندین ماه تهیه شده است که در خرداد ماه امسال در روز میلاد امام زین العابدین علیه السلام رونمایی شد و برای اولین بار در نمایشگاه بین المللی قرآن در معرض دید قرار گرفت.


کتاب معجزنشان همچنین در غرفه کانون خورشید نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی با مشارکت مؤسسه فرهنگی هنری خادمین مکتب سرخ(خامس)، معاونت اجتماعی شهرداری تهران و حوزه هنری کودک و نوجوان عرضه شد.


انگیزه کانون خورشید در تولید این محصول

محمدحسین خادم الحسینی مدیر روابط عمومی این مؤسسه درباره انگیزه آنها در تولید این کتاب صوتی گفت: کتاب شریف صحیفه سجادیه به عنوان یکی از گنجینه‌های عظیم شیعه با تلاش و همت سه امام معصوم امروز به دست ما رسیده‌است؛ امام صادق علیه السلام در این باره فرمود «هَذَا خَطّ أَبِی وَ إِمْلَاءُ جَدّی عَلَیْهِمَا السّلَامُ بِمَشْهَدٍ مِنّی»؛ این کتاب شریف فرمایش جد من است که پدرم با خط خود نوشت در حالی که من شاهد آن بودم.


وی افزود: متأسفانه صحیفه سجادیه به دلایلی امروز مهجور مانده است و آن گونه که باید از این کتاب استفاده نشده است؛ چرا کتابی که این اندازه برایش زحمت کشیده شده باید مهجور باشد؟ بنابراین بر حسب وظیفه‌ای که بر روی دوش‌مان بود اقدام به تولید یک محصول رسانه‌ای از این کتاب شریف کردیم که در نوع خود یکی از محصولات بی‌نظیر در این حوزه‌ است.


هدف از تولید این کتاب صوتی

مدیر روابط عمومی مؤسسه کانون خورشید هدف از تولید این محصول را این گونه تشریح کرد: به منظور در دسترس قرار دادن این کتاب و استفاده بیشتر این کتاب را تولید کردیم؛ صوتی بودن این کتاب نقطه مثبتی است برای این که به راحتی مورد استفاده قرار گیرد.


خادم الحسینی بیان داشت: توصیه ما به مردم عزیز این است که برای استفاده از وقت‌های تلف شده خود در طول روز و برای رفع بسیاری از معضلات اجتماعی از معارف ارزشمند امام سجاد علیه السلام به نحو احسن استفاده کنند.


گفتنی است مؤسسه کانون خورشید اولین مرکز ترویج رسانه‌ای معارف غدیر و صحیفه سجادیه برای اعتلای نام تشیع و جامه عمل پوشاندن به دغدغه‌های مقام معظم رهبری پا در عرصه فرهنگ نهاده است؛ علاقه‌مندان می توانند برای خرید این محصول عدد 110 را به شماره 3000211050 ارسال کنند./928/ت302/ق

ارسال نظرات