۰۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۶
کد خبر: ۲۱۸۴۸۷
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

گسترش شبکه اطلاع رسانی خدمات دولت سبب دلگرمی مردم می شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری، تصریح کرد: باید برای اطلاع رسانی خدمات دولت تلاش بیشتری شده و مردم در جریان فعالیت ها و خدمات صورت گرفته در جامعه باشند که این امور سبب می شود تا مردم دلگرم و امیدوار شوند.
نماينده مجلس خبرگان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، حجت الاسلام والمسلمین سید صابر جباری نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری، امروز در جمع مدیران شهر بهشهر با گرامی داشت فرارسیدن دهه کرامت و هفته دولت، گفت: تقوا امر ارزنده ای است که انسان باید آن را سرلوحه امور زندگی خود قرار دهد که سبب تعالی و تکامل او می شود.


وی با اشاره به این که شهیدان رجایی و باهنر الگوی خدمات صادقانه و خالصانه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، بیان داشت: موفقیت دولت در خدمت به مردم به عنوان عزت نظام و اسلام است.


امام جمعه بهشهر با بیان این که خدمت به مردم در نظام اسلامی افتخاری ارزنده است، تصریح کرد: مدیران باید تمام اهتمام خود را در راستای خدمت به مردم به کار گیرند.


نماینده مجلس خبرگان رهبری، ادامه داد: مدیران باید تلاش کنند تا مسائل و مشکلات مردم به بهترین نحو ممکن رفع شده و شرایط لازم برای بهبودی شرایط زندگی مردم فراهم باشد.


حجت الاسلام والمسلمین جباری با تشکر از فعالیت های دولت، گفت: باید خدمات نظام اسلامی را قدر بدانیم که در هر مناسبت ده ها طرح خدماتی، رفاهی، اجتماعی و اقتصادی افتتاح می شود تا مردم در آسایش و رفاه بیش تری زندگی کنند.


 وی، افزود: باید برای اطلاع رسانی این خدمات تلاش بیشتری شده و مردم در جریان فعالیت ها و خدمات صورت گرفته در جامعه باشند که این امور سبب می شود  تا مردم دلگرم و امیدوار شوند.


نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حوادث منطقه، خاطرنشان کرد: سریع ترین عقوبت از جانب خدا برای ظالم بوده که نمونه آن سرنوشت امروز رژیم غاصب صهیونیستی است که به ناکامی رسیده است.


وی، ادامه داد: همگان مشاهده کردند که چطور این رژیم غاصب از دست دوست داران و مقلدین انقلاب اسلامی به خاک مذلت افتاده تا جایی که امروز نتانیاهو با این شکست مجبور شد اعتراف کند که پشتیبان فلسطین ایران بزرگ است.


امام جمعه بهشهر با تاکید بر این که دشمنان از گسترش اسلام ناب محمدی هراسان هستند، افزود: آن ها در تلاش هستند تا با کارشکنی و اختلاف انگیری به اهداف و منافع خود دست پیدا کنند.


نماینده مجلس خبرگان رهبری، تصریح کرد: همه توطئه های منطقه از جمله گروهک داعش از نقشه های آمریکا است تا جلوی رشد اسلام ناب را بگیرند و مانع گسترش تعالیم والای اسلامی شوند./950/پ202/ب

ارسال نظرات