۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۲۱۸۱۷۵
مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

سکولاریسم مهم ترین آفتی است که حکومت اسلامی را مورد تهدید قرار می دهد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان این که امروزه دشمن نه تنها عرصه فرهنگی کشور را مورد تهاجم قرارداده بلکه در عرصه حکومتی نظام اسلامی هم به دنبال ایجاد تغییر و نهادینه کردن اندیشه های خود است، گفت: سکولاریسم مهم ترین آفتی است که نظام اسلامی را تهدید می کند.
حجت الاسلام کاظم لطفيان، مدير کل تبليغات اسلامي خراسان جنوبي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام کاظم لطفیان، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، پیش از ظهر امروز در کارگاه های آموزشی افزایش بینش عقیدتی و سیاسی مبلغان خراسان جنوبی با بیان این که امروزه تهاجم فرهنگی دشمنان تمامی حوزه فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور گسترده شده است، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی ایران نه تنها در زمینه حجاب و عفاف و سبک زندگی اسلامی کشور را مورد تهاجم قرار داده اند بلکه در سایر عرصه ها مانند سیاست و نظام حکومتی کشور هم دخالت کرده و می خواهند اندیشه های لیبرال غربی از جمله سکولاریسم را بر نظام اسلامی حاکم کنند.

 

وی با بیان این که دشمنان امروزه در ذهن مدیران جوان این نکته را نهادینه کردند که دین یک امر فردی است و نباید در سایر حوزه های مانند حوزه های سیاسی دخالت داده شود و مدیران نظام اسلامی باید منفعت را در تمامی امور محور قرار دهند، گفت: نظام اسلامی نظامی است که آزادی، عدالت و انسانیت را در همه امور خود منشا قرار می دهد و میان منافع خود و دفاع از ملت های مظلوم به طور یقین دفاع از مظلوم را انتخاب می کند.

 

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان این که جریان فتنه و شعارهای نظیر نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران نمونه هایی از اندیشه های سکولاریسم در نظام سیاسی هستند، گفت: جریان فتنه با کمک غرب قصد داشت این اندیشه ها را در کشور به خصوص در ذهن نسل جوانان نهادینه کند که خوشبختانه موفق نشد.

 

حجت الاسلام لطفیان ادامه داد: همانطور که بزرگان دین در رهنمودهای خود تاکید کرده اند سیاست ما عین دیانت ماست و دیانت ما عین سیاست ماست و در نظام اسلامی سیاست در خدمت اجرای احکام دین است.

 

وی با بیان این که دشمنان با زیرکی تمام اندیشه های سکولاریسم را در حوزه های علمیه و دانشگاه ها ترویج می کند، افزود: زمانی که حوزه های علمیه و طلاب دخالت در سیاست را حرام بدانند و از نشست و برخاست با سیاسیون پرهیز کنند در این زمان دشمن در زمینه ترویج اندیشه های سکولار در جامعه عملکرد موفقی داشته است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به این که به اندیشه های سکولاریسم برای همیشه از قدرت نظام اسلامی در عرصه های بین المللی می کاهد، افزود: منظور از اسلام آمریکایی هم همان اسلام سکولار است زیرا اسلام سکولار هیچ خطری برای ابرقدرت ها و سران استکبار ندارد و منفعت خود بر همه چیز مقدم می داند و روحیه ظلم ستیزی و مقاومت خود را از دست می دهد.

 

حجت الاسلام لطفیان با بیان این که دشمن همواره با ترویج اندیشه های سکولار بدترین آسیب ها را به نظام اسلامی وارد کرده است، گفت: آنچه در طول تاریخ زمینه شهادت ائمه و تحیکم حکومت ظالمان را فراهم کرده اندیشه های سکولاریسم است. /968/پ202/ب

ارسال نظرات