۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۲۱۷۸۴۵
در خلال جلسه محاکمه؛

آیت الله نمر از حمایت علما و ملت‌های مسلمان تشکر کرد

خبرگزاری رسا ـ برادر آیت الله نمر با اشاره به جزئیات دادگاه این عالم عربستانی، اظهار داشت که آیت الله نمر از حمایت علما و مردم مسلمان کشورهای مختلف قدردانی به عمل آورد.
آيت الله نمر باقر النمر
 
به گزارش خبرگزاری رسا، محمد باقر نمر، برادر آیت الله نمر و از حاضران جلسه محاکمه آیت الله نمر با اشاره به جزئیات جلسه روز گذشته، گفت: قاضی با پخش چند کلیپ صوتی از سخنرانی‌های آیت الله نمر از او درباره صحت و سقم این کلیپ‌ها و نظرات مطرح شده در آن سوال کرد که ایشان نیز بر صحت کلیپ‌ها و پایداری بر مواضع قبلی خود تاکید کرد.

محمد باقر نمر با اشاره به عدم حضور نیروهایی مسؤول دستگیری آیت الله نمر در دادگاه دیروز، گفت: بر خلاف اعلام قبلی، بدون هیچ توضیحی از حضور نیروهای مسؤولان دستگیری آیت الله نمر در دادگاه جلوگیری و تنها گزارش مکتوبی از اظهارات آنان به دادگاه ارائه شد. درحالی که عدم حضور نیروهای دستگیر کننده
آیت الله نمر احتمال عدم صحت اتهامات وارده به ایشان از جمله حمل سلاح را تقویت می‌کند.

وی افزود: در فرصت بوجود آمده در دادگاه با آیت الله نمر گفت‌وگوی کوتاهی در زمینه اخبار و اتفاقات جامعه داشتیم و ایشان از همه کسانی که به هر نحوی از ایشان حمایت می‌کنند، تشکر کرد.
 
برادر آیت الله نمر در مورد نتیجه جلسه دیروز اظهار داشت: درپایان جلسه مقرر شد ادامه جلسه محاکمه به تاریخ 31 آگوست موکول شود. همچنین دادگاه در اقدامی دیگر با ممنوع کردن وکیل آیت الله نمر از مصاحبه، تلاش کرد از رسانه‌ای شدن اخبار دادگاه جلوگیری کند./983/ب902/ک
ارسال نظرات