۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۲۱۷۶۲۹
مدیر حوزه علمیه امام باقر دامغان:

مسؤولان لباس مسؤولیت را جامه خدمت و عبادت بدانند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت دامغان در جمع مسؤولان و کارکنان دستگاه‌های دولتی شهرستان دامغان، گفت: مسؤولان لباس مسؤولیت را جامه خدمت و عبادت بدانند و شهیدان رجایی و باهنر را الگوی کار و زندگی خود قرار دهند.
مراسم تجديد ميثاق با شهدا در دامغان-آغاز هفته دولت مراسم تجديد ميثاق با شهدا در دامغان-آغاز هفته دولت مراسم تجديد ميثاق با شهدا در دامغان-آغاز هفته دولت مراسم تجديد ميثاق با شهدا در دامغان-آغاز هفته دولت مراسم تجديد ميثاق با شهدا در دامغان-آغاز هفته دولت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن رستمیان، مدیر حوزه علمیه امام محمد باقر(ع) این شهرستان صبح امروز همزمان با آغازین ساعات نخستین روز از هفته دولت و در مراسم تجدید میثاق مسؤولان و کارکنان دستگاه‌های دولتی شهرستان دامغان با آرمان‌های شهدا و انقلاب اسلامی که در محل گلزار شهدای این شهر برگزار شد، اظهار داشت: در نظام اسلامی ما که رهبر کبیر آن خود را خدمتگزار م202لت می‌نامد، هیچ‌گاه نباید خود را ارباب و رییس مردم بدانیم.

 

وی زندگی شهیدان رجایی و باهنر را بهترین الگو برای دولت‌مردان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی کشورمان دانست و تصریح کرد: ساده‌زیستی و روحیه خدمتگزاری این دو مسؤول شهید دولت و نظام جمهوری اسلامی درس‌های بزرگی برای همگان است، آنها به ما آموختند که لباس خدمت لباس عبادت است.

 

امام جمعه موقت دامغان با نقل توصیه‌ای از شهید رجایی به کارکنان دولت به وجود اندیشه اقتصاد مقاومتی در تفکر این رییس جمهور شهید کشورمان در سال‌های اولیه پیروزی انقلاب اشاره کرد و افزود: شهید رجایی توصیه می‌کند برای دوام و اقتدار نظام اسلامی و پیشرفت کشور باید هرچه بیشتر کار و تولید کرده و تا می‌توانیم کمتر خرج و مصرف کنیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین رستمیان خاطر نشان کرد: مسؤولان فراموش نکنند که کرسی خدمتگزاری به برکت خون شهدا به ما رسیده است و مسؤولیت‌های امروز امانت آنها در نزد ما برای خدمت به ملت و یادآوری این دو نکته مهم حکمت حضور کارکنان دولت در نخستین ساعات هفته دولت بر مزار شهدا است.

 

شهیدان رجایی و باهنر اسوه‌های مدیریت اسلامی هستند

 

علی اضغر مجد، فرماندار دامغان نیز در این گردهمایی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و فرارسیدن هفته دولت اظهار کرد: همه ما به عنوان خادمان مردم باید با الهام گرفتن از تفکر دینی این دو اسوه مدیریت، فرصت خدمت به مردم را توفیقی بزرگ برای خود بدانیم و از آن نهایت بهره را ببریم.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان دامغان ضمن اشاره به شروع برنامه‌های هفته دولت با تجدید میثاق کارکنان دولت با شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی تأکید کرد: شهدا دلیل اصلی اقتدار و عظمت ایران اسلامی هستند و این شروع باید پیمانی باشد بین ما و شهدا تا تلاش کنیم سال آینده با توکل به خداوند با کارنامه‌ای بهتر از امروز در محضر شهدا که ناظر اعمال ما هستند حاضر شویم.

 

گفتنی است، نثار شاخه‌های گل و ذکر فاتحه و گرامیداشت یاد و خاطره 615 شهید والامقام شهرستان دامغان بخش پایانی این مراسم بود که با حضور فرماندار، امام جمعه موقت، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی، شهردار و اعضای شورای اسلامی، معاونان فرماندار، بخشداران، رؤسا و کارکنان دستگاه‌های اجرایی و نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان دامغان برگزار شد./977/پ202/ب4

ارسال نظرات