۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۲۱۵۷۶۸
حماس:

هرگز از خواسته‎های ملت فلسطین کوتاه نمی‎آییم

خبرگزاری رسا ـ جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" تاکید کرد که خودسری‎های رژیم صهیونیستی راه به جایی نمی‎برد و ما هرگز از شروط و خواسته‎های مشروع ملت فلسطین کوتاه نمی‎آییم.
فوزي برهوم

 

به گزارش خبرگزاری رسا، فوزی برهوم سخنگوی حماس امروز شنبه در بیانیه ای مطبوعاتی تصریح کرد که بازگشت به عقب ممکن نیست و مقاومت با قدرت هرچه تمام تر به عملیات های خود ادامه می دهد تا در نهایت شروط و خواسته های ملت را محقق کند.

 

از سوی دیگر، اسماعیل اشقر، رییس کمیته داخلی و امنیت مجلس فلسطین نیز تصریح کرد که سلاح مقاومت تنها ضامن لغو محاصره غزه و عمران و بازسازی این باریکه است.

 

اشقر در اظهاراتی خاطر نشان کرد که ملت و مقاومت فلسطین خواستار عمران و بازسازی بدون قید و شرط باریکه غزه هستند و هرگز حاضر به امتیازدهی به دشمن در جریان مذاکرات قاهره نیستند.

 

وی تاکید کرد که ملت فلسطین یقین دارد که مقاومت در نهایت موفق به تحقق شروط خود شده و دشمن صهیونیستی و همپیمانان آن را تسلیم خواسته های خود و ملت فلسطین خواهد کرد.

 

اسماعیل اشقر بار دیگر اظهار داشت که پیروزی مقاومت در میدان نبرد ضعف و شکست نظام امنیتی اسرائیل و آمریکا را به اثبات رساند. وی بر ضرورت بهره برداری از پیروزی مقاومت در میدان جنگ در مذاکرات سیاسی تاکید کرد.

 

وی همچنین امت اسلامی و عربی را به حمایت همه جانبه از مقاومت فراخواند و تاکید کرد که مقاومت از عزت، کرامت و مقدسات امت اسلامی و عربی دفاع می کند./982/ب102/د

ارسال نظرات