۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۰
کد خبر: ۲۱۴۴۶۵
امام جمعه ساوجبلاغ :

مردم در راهپیمایی روز قدس خشم خود را علیه اسرائیل نشان دادند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ساوجبلاغ در خطبه های نماز جمعه، گفت: مردم در راهپیمایی جهانی روز قدس با اجتماعات میلیونی خشم خود را با مشت های گره کرده و سر دادن شعار علیه رژیم اسرائیل نسبت به جنایات غزه نشان دادند.
امام جمعه ساوجبلاغ

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد تقی ناطقی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ساوجبلاغ و در جمع نمازگزاران روزه­دار، اظهارداشت: همه ساله مسلمانان جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که یادگاری گرانبها از حضرت امام خمینی(ره) است با شعار شعار مرگ بر آمریکا و اسراییل راهپیمایی می­کنند.

 

وی افزود: رژیم اشغالگر اسراییل با محاصره شدید، بمباران و موشک باران مناطق مسکونی غزه ، زنان و کودکان بی دفاع را به خاک وخون می کشد.

 

امام جمعه ساوجبلاغ تصریح کرد: مردم در راهپیمایی جهانی روز قدس با اجتماعات میلیونی خشم خود را با مشت های گره کرده و سر دادن شعار علیه رژیم اسرائیل نسبت به جنایات غزه نشان دادند.

 

وی ایستادگی در مقابله با زیاده خواهی های رژیم اشغالگر قدس و اربابانشان را یک همایش جهانی اعتراض آمیز نسبت به عملکرد سلطه گران دانست و عنوان کرد: این اجتماعات عظیم نشان دهنده این است که از سران سلطه به خاطر خون هایی که به نا حق می ریزد بیزارند و در دفاع از مردم فلسطین در صحنه حضور دارند.

 

ناطقی ادامه داد: روز جهانی قدس، روز اقتدار مسلمانان و آزادیخواهان جهان در مقابل زیاده خواهی های رژیم اشغالگر قدس است و مردم فلسطین قامت بلند خود را بر پایه ایمان و شرف استوار داشته است و ایستادگی زنان و مردان فلسطینی در برابر جنایت های سهمگین مثل همیشه دشمن صهیونیستی را پشیمان خواهد کرد.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش همچنین با اشاره به پنجم مرداد سال 58 سالگرد اقامه نخستین نماز جمعه به امامت آیت الله طالقانی(ره) گفت: به برکت انقلاب اسلامی هم اکنون در 700 شهرستان، شهر و بخش کشور نماز عبادی و سیاسی جمعه برقرار است.

 

امام جمعه ساوجبلاغ با اشاره به صرفه جویی در مصرف آب و تلاش مسؤولان برای خدمت به مردم شهرستان نکاتی را بیان کرد./998/د101/ب4

ارسال نظرات