۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۲۱۴۱۲۹
مدیر مدرسه علمیه قائمیه رشت:

روز جهانی قدس بستر نابودی رژیم فاسق صهیونیستی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه قائمیه(ع) رشت، راهپیمایی روز جهانی قدس را زمینه ای برای نابودی و محو کامل رژیم فاسق صهیونیستی بر روی کره زمین دانست و گفت: مردم با حضور گسترده خود در این راهپیمایی بار دیگر نفرت و انزجار خود را نسبت به صهیونیست ها نشان خواهند داد.
روز جهاني قدس

حجت الاسلام میراسماعیل میر هاشمی، مدیر مدرسه علمیه قائمیه(ع) رشت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت با بیان این که روز جهانی قدس  به همت امام راحل به عنوان روز  ظلم ستیزی و مبارزه با استکبار نام گرفته است، گفت:  در این روز به امر امام راحل  راهپیمایی و اجتماع بزرگی از سوی امت اسلام برای آگاهی بخشی و بیداری مردم جهان و  اعلام آمادگی و مبارزه با استکبار و رژیم فاسق صهیونیستی به عنوان پرچم دار این جهان صورت پذیرفته و خوشبختانه هنوز هم به قوت خود باقی است و تا فروپاشی این رژم غاصب و همپیمانانش ادامه خواهد داشت.

 

وی با بیان این که اصل، محور اسلام و انقلاب اسلامی ایران بر حمایت از مظلومان جهان و مبارزه با استکبار جهانی بنیان گرفته است، افزود: امروز کشور فلسطین به عنوان یک کشور اسلامی مورد هجمه استکبار جهانی قرار گرفته و به عنوان مصداق مظلومیت در جهان اسلام شناخه می شود.

 

استاد حوزه علمیه گیلان ادامه داد: در روایت آمده است که امام علی(ع) می فرمایند: اگر از پای زنی در جهان اسلام به زور خلخالی کشیدند مسلمانی که این خبر را بشنود و از روی خشم و غضب بمیرد جای سؤوالی ندارد و امروزه وظیفه ذاتی همه مسلمانان جهان حمایت همه جانبه از  کشور مسلمان  فلسطین است.

 

حجت الاسلام میر هاشمی با بیان این که در اسلام  چیزی به عنوان شیعه، سنی نیامده و برخلاف دستور اسلام است، افزود: بنیان اصلی دین خدا اتحاد بین مسلمانان جهان است.

 

استاد حوزه علمیه گیلان ادامه داد: فرهنگ جدایی  شیعه از سنی یک امر جدید و استراتژی نو است که استکبار جهانی در جهان برای رسیدن به اهداف شوم خود دنبال می کند و  ما به عنوان یک مسلمان نباید نگاه کنیم که آنهای که مورد ظلم و ستم قرار گرفته اند شیعه یا سنی  هستند و ملاک ما باید  اسلام و دین مدار بودن آنها  باشد.

 

مدیر مدرسه علمیه قائمیه(ع) رشت با بیان این که قیام امام حسین(ع) نیز در جهت مبارزه با ظلم و ستم کفار بوده است، خاطرنشان کرد: امام حسین(ع) با دانایی کامل از پیش آمدهای که قرار در سر منزل ایشان در کربلا قرار بگیرد به راه خود ادامه دادند تا به پیروان خود اعلام کنند که جنگ با ظلم و استکباروکفر  مهم ترین وظیفه یک مسلمان محسوب می شود.

 

وی با بیان این که راهپیمایی روز جهانی قدس تأثیری شگرف بر عقاید مردم جهان داشته و خواهد گذاشت، تصریح کرد: در چند دهه گذشته در بیشتر نقاط جهان ظلم، برده داری و اجحاف بسیار زیاد بوده، اما در حال حاضر ما شاهد آن هستیم که این بیداری که با این تجمع های آگاهانه از سوی مردم شریف ایران و سایر مردم مسلمان جهان  صورت گرفته  منجر به اعتراض مردم جهان حتی مردم کشورهای که خود  محور شرارت در جهان هستند تبدیل شده است  که امید است در کوتاه مدت با این اقدامات بیدار گرایانه یا همان بیداری اسلمی به قول مقام معظم رهبری بن و ریشه ظلم و استکبار را در جهان خواهیم خشکاند./1315/ت302/ب1

ارسال نظرات