۲۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۲۱۳۷۵۹
یکی از علمای بحرین:

رسانه‎های بحرینی بابت دروغ پراکنی از ملت عذرخواهی کنند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول آزادی‎های دینی و حقوق بشر با انتقاد از فعالیت‎های یک جانبه رسانه بیان داشت که رسانه‎های بحرینی بابت دروغ پراکنی از ملت عذرخواهی کنند.
حجت الاسلام ميثم سلمان، مسؤول آزادي هاي حقوق بشر بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ میثم سلمان مسؤول جمعیت آزادی‎های دینی و حقوق بشر بحرین روز گذشته در نشستی خبری در منامه به انتقاد از برخی رسانه‎ها پرداخت و گفت: بعضی از رسانه‎های رسمی و نیمه رسمی هم جهت با رسانه‎های غربی درصدد ایجاد فتنه، نقاق و نفرت در بین جامعه اسلامی دارند.


وی خواستار عذر خواهی رسانه‎ها از مردم شد و ادامه داد: رسانه‎های خطاکار باید به اشتباه خود اعتراف کنند و از مردم به دلیل عدم پوشش صحیح وقایع و دروغ پراکنی عذر خواهی کنند.


این عالم بحرینی با اشاره به قانون 20 سازمان حقوق بشر بین المللی بیان داشت: نظام حاکم بحرین بر خلاف قانون 20 سازمان حقوق بشر هیچ گونه احترامی به حقوق مدنی و سیاسی مردم این کشور نمی‎گذارد و به تبعیض نژادی و ایجاد اختلاف مذهبی در بین جامعه روی آورده است.


حجت الاسلام سلمان افزود: بند 1640 گزارش بسیونی دلیلی آشکار نسبت به فعالیت‎های مغرضانه رسانه‎های بحرینی است.


وی با محکوم کردن اقدامات جریان‎های تکفیری گفت: وظیفه قانونی، اخلاقی و ملی نظام حاکم بحرین اقتضا می‎کند که در برابر نابودی افکار منحرف تکفیری که سعی در ایجاد اختلاف در بین مردم این کشور دارد، مصمم و جدی باشد./994/ب902/د

ارسال نظرات