۲۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۲۱۳۰۶۰
نبیه بری:

مقاومت نظامی بهترین راه برای مقابله با رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری رسا ـ رییس پارلمان لبنان تاکید کرد که تاریخ نشان داده، مقاومت نظامی بهترین راه برای مقابله و ایستادگی در برابر رژیم صهیونیستی است.
نبيه بري، رييس پارلمان لبنان
 
به گزارش خبرگزاری رسا، نبیه بری، رییس پارلمان لبنان، در بیانیه‌ای به مناسبت فرارسیدن سالگرد جنگ سی و سه روزه و تجاوز رژیم صهیونیستی به خاک لبنان گفت: رژیم صهیونیستی به کشتار مردم بی‌گناه و جنایتگری عادت دارد و این امر را از دیرباز تا کنون نشان داده است. این رژیم بارها سرزمین‌های اسلامی را ویران ساخته و مردان و زنان و کودکان مسلمان را به خاک و خون کشیده است.
 
وی با تاکید بر اینکه تاریخ نشان داده تنها راه مقابله با رژیم صهیونیستی توسل به سلاح و مقاومت نظامی است، عنوان داشت: رژیم صهیونیستی امروز در غزه سلاح‌های پیشرفته خود را به قیمت جان کودکان فلسطینی آزمایش می‌کند.
 
نبیه بری افزود: رژیم صهیونیستی هیچ ابایی از جنایت و تجاوز نداشته و حتی بیمارستان‌ها و مساجد را در نوار غزه بمباران می‌کند.
 
این شخصیت لبنانی، حمایت کامل پارلمان و دولت لبنان از ملت فلسطین را اعلام کرد و با تاکید بر لزوم توجه بیشتر اتحادیه عرب و سایر سازمان‌های اسلامی به مساله فلسطین، گفت: مقاومت شجاعانه گروه‌های مختلف مقاومت اسلامی در برابر رژیم صهیونیستی تحسین برانگیز است.
 
بری، لازمه امروز جهان اسلام را اتحاد و دوری از هرگونه تفرقه و درگیری داخلی عنوان کرد و اظهار داشت: امروزه همه باید با شناخت رژیم صهیونیستی به عنوان دشمن اول و آخر جهان اسلام به حمایت از مساله فلسطین بپردازند./983/ب902/د
ارسال نظرات