۱۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۲۱۲۳۵۳
آیت الله‎ آل‎راضی در گفت‎وگو با رسا:

علمای نجف در خط مقدم جنگ علیه داعش حضور دارند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله آل راضی از اساتید عالی حوزه علمیه نجف اشرف گفت: علما و استادان حوزه علمیه نحف اشرف با حضور در جنگ داعش به تبلیغ و مبارزه با این گروهک تروریستی می پردازند.
آيت الله آل راضي

 

آیت الله شیخ هادی آل‎راضی از علما و استادان بحث خارج حوزه علمیه نجف اشرف در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، بر لزوم حضور گسترده علما و استادان حوزه در خط مقدم جنگ علیه داعش تأکید کرد.

 

وی گفت: علما و روحانیان باید رخدادهای کنونی را به دقت تحت نظر داشته باشند و با حضور در کنار مجاهدان به تبلیغ و نبرد علیه تروریست ها بپردازند.

 

آیت الله آل راضی همچنین از عملکرد برخی رسانه های فتنه گر به شدت انتقاد کرد و افزود: برخی رسانه ها به شدت تلاش می کنند تا خبرهای کذب و گمراه کننده را منتشر کنند که مبارزه با این رسانه ها نیز ضروری است.

 

این عالم عراقی تصریح کرد: این کینه توزان می خواهند مردم را نسبت به نیروهای رزمنده عراقی بدگمان کنند و بدینوسیله روحیه رزمندگان را تحت تاثیر قرار دهند. همه وظیفه دارند در برابر این افراد ایستادگی کنند.

 

گفتنی است آیت الله آل راضی به دلیل تحولات اخیر عراق، سفر زیارتی خود را به مشهد و قم لغو کرد و در کنار مردم در نجف اشرف باقی ماند. همچنین درس خارج فقه و اصول این استاد عالی حوزه علمیه در تابستان تعطیل نیست.980/ب902/ک

ارسال نظرات