۱۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۶
کد خبر: ۲۱۲۲۸۳
حماس:

خون شهدای فلسطینی هدر نمی‎رود

خبرگزاری رسا ـ جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" شهادت 11 فلسطینی از جمله 7 مبارز قسام در حملات جنایتکارانه دشمن صهیونیستی به باریکه غزه را تبریک و تسلیت گفت.
غزه

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جنبش حماس با صدور بیانیه ای تاکید کرد که شهدای فلسطینی در حالی به شهادت رسیدند و نزد خدای خویش رفتند که شاهد ظلم و جنایت های دشمن صهیونیستی و سکوت خفت بار جامعه بین الملل و عجز و ناتوانی نظام های پست و حقیر عربی بودند.

 

این در حالی است که نظامیان رژیم صهیونیستی روز گذشته در حملاتی گسترده علیه مناطق مختلف در باریکه غزه 11 فلسطینی از جمله 7 مبارز گردان های قسام به نام های ابراهیم البلعاوی، عبدالرحمان زاملی، مصطفی ابو مور، خالد ابو مور، شرف ابو غنام، جمعه شلوف، ابراهیم عابدین، مازن جدبه، مروان سلیم، زاهی صبحی ابو حامد و انور سطل را به شهادت رساندند و شمار دیگر از فلسطینیان نیز در این حملات زخمی شدند.

 

جنبش حماس تصریح کرد که خون در مقابل خون خواهد بود و شعله های آتشی که صهیونیست های اشغالگر برافروخته اند، دامن خودشان را خواهد گرفت و به یاری خداوند خون شهدا ضایع نخواهد شد.

 

این جنبش افزود: دشمن صهیونیستی در حالی از آرام سازی اوضاع سخن می گوید که وحشیانه ترین حملات را علیه ملت فلسطین در غزه، کرانه باختری و اراضی اشغالی 48 مرتکب می شود، آزادگان فلسطینی را دوباره بازداشت می کند، حلقه محاصره غزه را تنگ تر کرده، تمامی گذرگاه ها را بسته و به هر شیوه ممکن تلاش می کند تا این سرزمین را به اشغال خود درآورد اما حماس قاطعانه به این رژیم جنایتکار می گوید: ما هرگز فریب توطئه های شوم تو را نمی خوریم و اجازه توجیه جنایت ها علیه ملت فلسطین را نخواهیم داد و این جنایت ها بی پاسخ نخواهد ماند.

 

جنبش حماس تاکید کرد که تمامی گروه های فلسطینی امروز باید متحدانه به مقابله با دشمن صهیونیستی برخیزند تا اشغالگران بدانند که ملت فلسطین عزم و اراده ای پولادین دارد و شکست ناپذیر است و هرگز از حقوق و خواسته ها و سرزمین خود چشم پوشی نخواهد کرد.

 

حماس همچنین از تشکیلات خودگردان خواست موضع خود در قبال تشدید تجاوزات دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین را بیان کند.

 

در پایان این بیانیه آمده است: اکنون زمان عمل است و دیگر جایی برای کلمات و اصطلاحات درشت وجود ندارد، زیرا وحدت و یکپارچگی ملت فلسطین مستلزم پرداخت بهایی سنگین است./982/ب101/د

ارسال نظرات