۱۴ تير ۱۳۹۳ - ۰۴:۴۶
کد خبر: ۲۱۱۹۰۴
مسؤول فرهنگی جنبش امل لبنان:

لبنان نیازمند بازگشت به مکتب امام موسی صدر است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول فرهنگی جنبش امل تاکید کرد که لبنان برای خروج از بحران و رفع مشکلات نیازمند بازگشت به مکتب امام موسی صدر است.
شيخ حسن عبدالله
 
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسن عبدالله، مسؤول فرهنگی جنبش امل لبنان در مراسمی که شامگاه دیروز از سوی این جنبش برگزار شد، خواستار تلاش همگانی برای مقابله با فتنه مذهبی و طایفه‌ای شد و گفت: مردم لبنان باید با بازگشت به مکتب امام موسی صدر برای رفع مشکلات و کاستی‌های لبنان تلاش کنند.
 
وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی از هر فرصتی برای ضربه زدن به جهان اسلام استفاده می‌کند گفت: رژیم صهیونیستی تنها دشمن ملت و کشور لبنان است که باید به مقابله با آن پرداخت و اجازه نداد که این رژیم به اهداف خود در این کشور دست پیدا کند.
 
این عالم لبنانی عبور از اختلاف‌های طایفه‌ای و مذهبی را نیاز مبرم جامعه امروز لبنان عنوان کرد و اظهار داشت که یکی از مشکلات اساسی لبنان نظام سیاسی طایفه‌ای است که از سوی برخی بر مردم این کشور تحمیل شده است.
 
شیخ حسن عبدالله تصریح کرد: زندگی در پرتو این نظام طایفه‌ای مانند زندگی در قرون وسطاست و تنها به واسطه کنار گذاشتن اختلافات طایفه‌ای و برقرار کردن همزیستی مسالمت آمیز می‌توان به حل مشکلات امیدوار بود./983/ب903/د
ارسال نظرات