۱۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۵
کد خبر: ۲۱۱۶۵۴

درگیری خونین فلسطینیان با اشغالگران صهیونیست در شهر قدس

خبرگزاری رسا ـ در پی شهادت محمد ابوخضیر به دست شهرک نشینان صهیونیست، درگیری‎های خونینی میان فلسطینیان و نظامیان صهیونیست در چندین محله شهر بیت المقدس رخ داد.
فلسطين

 

به گزارش خبرگزاری رسا،  در پی شهادت محمد ابوخضیر به دست شهرک نشینان صهیونیست، درگیری های خونینی میان فلسطینیان و نظامیان صهیونیست در چندین محله شهر بیت المقدس رخ داد. در جریان این درگیری ها 30 تن از فلسطینیان زخمی شدند.

 

خبرنگار پایگاه خبری "الجزیره نت" گزارش داد: نیروهای صهیونیستی به منظور متفرق کردن تظاهرات کنندگان به سوی آنان گلوله های گاز اشک آور و پلاستیکی شلیک کردند.

 

شیرین ابوعاقله افزود: فلسطینیان ساکن محله شعفاط در قدس ـ زادگاه محمد ابوخضیرـ در واکنش به شهادت وی، در محل ربودن شدنش تجمع کردند و مانع از حرکت قطار شدند که به دنبال آن درگیری های خونینی میان آنان و نظامیان صهیونیست رخ داد.

 

وی یادآور شد: ارتش "اسرائیل" به صورت عامدانه مبادی ورودی محله شعفاط و تمامی جاده های منتهی به این شهر را مسدود کرد و تصمیم به بستن مسجد مبارک الاقصی به روی نمازگزاران فلسطینی گرفت تا از بروز هرگونه درگیری جلوگیری کند.

 

واکنش تعدادی از شهرک نشینان صهیونیست، محمد ابوخضیر 17 ساله را از محله شعفاط ربوده و به طور وحشیانه شکنجه کرده و او را آتش زدند که در پی این جنایت وی به شهادت رسید که جنازه وی در یکی از بیشه زارهای دیر یاسین شهر قدس پیدا شد.

 

در حالی است که سران تل آویو ادعا می کنند که تحقیقات در مورد ربوده شدن و شهادت وی همچنان در جریان است، طرف فلسطینی تاکید می کند که عکس هایی در مورد ربوده شدن این فلسطینی وجود دارد، ولی مسئولان صهیونیستی حاضر به انتشار این تصاویر نیستند.

 

تشکیلات خودگردان فلسطین، اقدام شهرک نشینان صهیونیست به ربودن و به شهادت رساندن ابوخضیر را محکوم کرده و "اسرائیل" را مسؤول کامل این جنایت خواندند./982/ب101/د

ارسال نظرات