۰۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۲۱۱۰۱۸
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

هفتم تیر اثبات حقانیت اسلام و انقلاب بود

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طبرسی با بیان این که هفتم تیر موجب اثبات حقانیت اسلام و انقلاب شد، گفت: مدیران، گفتار و رفتار شهید بهشتی را الگوی کاری خود برای اعتلای هر چه بیشتر انقلاب قرار دهند چرا که این شهید زحمت کش و مردمی در شکل گیری انقلاب و بعد از پیروزی نقش مؤثری داشت.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز به مناسبت هفتم تیر در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یارانش گفت: فرا رسیدن سی و سومین سالگرد فاجعه دردناک هفتم تیر، یادآور حادثه غم انگیز شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی، یکی از استوانه های علمی، سیاستمدار برجسته و پیش رو در سازماندهی انقلاب اسلامی و هفتاد دو تن از بهترین همسنگران وی و یاران وفادار حضرت امام خمینی(ره) است که در آتش کینه و عداوت دشمنان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. 

 

وی با اشاره به این که دشمنان می دانستند که شهید بهشتی محور و طراح است و در تدوین قانون اساسی و انسجام تشکیلات قضایی دستی بر آتش داشت، تصریح کرد: منافقان کوردل برای جلب رضایت اربابانشان و در رأس آنها آمریکا، دست به جنایت وحشیانه شهادت بهشتی زدند اما غافل از آنکه شهادت آن عالم مجاهد و نستوه موجب رسوایی منافقان و اثبات حقانیت ایران اسلامی می شود.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که هفتم تیر موجب اثبات حقانیت اسلام و انقلاب شد، اظهار داشت: مدیران، گفتار و رفتار شهید بهشتی را الگوی کاری خود برای اعتلای هر چه بیشتر انقلاب قرار دهند چرا که این شهید زحمت کش و مردمی در شکل گیری انقلاب و بعد از پیروزی نقش موثری داشت.

 

امام جمعه ساری با اشاره به این که دکتر بهشتی عالم به زمان بود و شناخت و بصیرت عجیبی در حوزه دینی و مسائل روز دنیا داشت، افزود: واقعه هفتم تیر موجب ادامه یافتن با شتاب بالنده حیات نوپای انقلاب اسلامی ایران و ریشه دار شدن پایه‌های آن در دل حقیقت جویان و انسان‌های آزادیخواه جهان شد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که خط نفاق اندیشه های ارزشمند شهید بهشتی را تاب نیاورد، بیان داشت: خط نفاق در 35 سال اخیر 17 هزار نفر از فرزندان این انقلاب را به شهادت رساند و این اثبات کننده حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

وی با بیان این که امام خمینی(ره) معمار انقلاب اسلامی ایران درباره حادثه جانسور هفتم تیر فرمودند: ملت ایران در این فاجعه بزرگ، 72 تن بیگناه، به عدد شهدای کربلا را از دست داد، تاکید کرد: ضروری است همه نهادها با اجرای برنامه‌های پرمحتوا، این فاجعه عظیم را به خوبی برای تمام آحاد جامعه به ویژه نسل جدید تبیین کنند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره این که دشمنان قسم خورده نظام اسلامی از همان روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب برای تضعیف انقلاب تلاش های گسترده ای انجام دادند، گفت: ترور های فیزیکی سال های ابتدایی پیروزی انقلاب تنها گوشه ای جنایت های گروه نفاق علیه ملت ایران بود.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که توطئه های دشمنان داخلی و خارجی علیه انقلاب اسلامی با بصیرت و ولایت مداری ملت ایران خنثی شد، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران با حضور در صحنه های مختلف این انقلاب ثابت کردند که مدافع حقیقی انقلاب هستند.

 

گفتنی است، شهید حجت الاسلام حاج عبدالوهاب قاسمی، نماینده سابق مردم ساری، حجت الاسلام عمادالدین کریمی بیژنی نژاد، نماینده وقت مردم چالوس و نوشهر، عباسعلی ناطق نوری، نماینده سابق مردم نور و محمودآباد و حجت الاسلام حاج شیخ عبدالحسین اکبری مازندرانی ساروی، چهار شهید مازندران در واقعه هفتم تیر هستند./950/پ202/ب1

ارسال نظرات