۰۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۳
کد خبر: ۲۱۰۹۵۸

فراخوان حضور گسترده فلسطینیان در مسجد مبارک الاقصی

خبرگزاری رسا ـ مفتی قدس و فلسطین و رییس هیات اسلامی قدس عموم فلسطینیان در قدس و اراضی اشغالی 48 را به حضور گسترده در مسجد مبارک الاقصی و اعتکاف در این مسجد فراخواندند.
قدس

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ محمد حسین، مفتی قدس و فلسطین و شیخ عکرمه صبری، رییس هیات السامی قدس بر اهمیت حضور گسترده فلسطینیان در مسجد الاقصی به منظور دفاع از آن در برابر تعرضات روزمره یهودیان افراطی تاکید کردند.

 

شیخ حسین امروز جمعه در بیانیه ای تاکید کرد که فراخوان یهودیان افراطی برای یورش به مسجد الاقصی در پرتو هجمه و طرح های یهودی سازی گسترده دولت عبری علیه قدس انجام می گیرد.

 

وی افزود: طرح های شوم دشمن صهیونیستی برای یهودی سازی قدس، تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی، تغییر آثار و نشانه های اسلامی آن و تحمیل واقعیت های دلخواه و مطلوب خود در این شهر مانع از حضور مسلمانان و عرب ها در این مسجد مبارک خواهد شد.

 

همچنین شیخ عکرمه صبری نیز در بیانیه ای از تمامی مسلمانان خواست ماه رمضان را غنیمت شمرده و در این مسجد حضوری پررنگ داشته باشند و در آن به اقامه نماز و دعا و راز و نیاز با خدای خویش بپردازند.

 

وی بر اهمیت حرمت ماه مبارک رمضان و اهتمام به رعایت نظافت در محوطه های مسجد الاقصی، پرداخت زکات به فقرا و پایین آمدن قیمت کالاها در این ماه تاکید کرد تا خیر و برکت سراسر سرزمین مقدس فلسطین را دربرگیرد./982/ب101/د

ارسال نظرات