۲۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۲۱۰۱۳۳

انتقاد جنبش جهاد اسلامی از اظهارات رییس تشکیلات خودگردان فلسطین

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر رسانه‌ای جنبش جهاد اسلامی، دفاع رییس تشکیلات خودگردان فلسطین از توافق‌نامه امنیتی میان این تشکیلات و اسراییل در نشست جده را محکوم کرد و این توافق‌نامه را به جام زهر تشبیه کرد.
داود شهاب سخنگوي جنبش جهاد اسلامي فلسطين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جنبش جهاد اسلامی به شدت مواضع محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در دفاع از هماهنگی امنیتی میان رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان را محکوم کرد.


عباس روزگذشته در نشست شورای وزرای کشورهای اسلامی، توافق امنیتی میان رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان را به نفع کل فلسطین دانست و آن را رویکردی مناسب برای مقابله با انتفاضه جدید دانست.


داوود شهاب مسؤول دفتر رسانه‌ای جنبش جهاد اسلامی گفت اظهارات عباس یک عقبگرد خطرناک در مسیر مبارزه فلسطین به شمار می‌رود و ملت فلسطین هیچگاه از کسی نمی‌پذیرد برای راضی کردن رژیم اشغالگر، مسیر آزادی که شهدا، اسرا و مجروحان آن را بنا نهاده‌اند را جرم بداند.


شهاب افزود: هماهنگی امنیتی مانند جام زهری بود که نوشیدیم و اثر این زهر با حجم بالای فعالیت‌های تشکیلات خودگردان و همکاری آن در این زمینه بیشتر شد.


مسؤول دفتر رسانه‌ای جنبش جهاد اسلامی همچنین از اظهارات عباس در خصوص به کارگیری تمام تلاش‌ها برای بازگرداندن سه نظامی صهیونیست ربوده شده انتقادکرد و گفت این اظهارات در شرایطی که اسرای موقت، جسم خود را برای مبارزه گذاشته‌اند محکوم است.


به موجب بخشی از توافق‌نامه امنیتی میان تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی، پایگاه‎ها و مناطق نظامی کنونی در دره اردن و راه‎های مواصلاتی را در اختیار اسراییل قرار گرفت تا بتواند ایستگاه‎های جاسوسی و هشدار دهنده بر سر کوه‎های کرانه باختری رود اردن نصب کند./994/ب102/د

ارسال نظرات