۱۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۵
کد خبر: ۲۰۸۶۳۱
نماینده پارلمان بحرین:

آینده بحرین در پرتو سیاست تابعیت‎دهی به بیگانگان سیاه است

خبرگزاری رسا ـ نماینده پارلمان بحرین با اشاره به اعطای تابعیت بحرینی به 30 هزار مزدور خارجی از سوی آل‎خلیفه، این سیاست را سرشار از مشکلات سیاسی، فرهنگی، امنیتی و اجتماعی دانست.
بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، عبدالمجید السبع، نماینده پارلمان بحرین با اشاره به اینکه 30 هزار تبعه بیگانه از سوی نظام آل خلیفه تابعیت بحرینی دریافت کرده اند و هم اکنون در دستگاه های امنیتی مشغول به فعالیت هستند، آینده این کشور را سیاه خواند.

 

وی گفت: آل خلیفه با اهداف سیاسی به 30 هزار تبعه بیگانه تابعیت بحرینی داده است تا نشان دهد که از بحران مشروعیت برخوردار بوده و می خواهد این بحران را با مشروعیت ساختگی جبران کند.

 

السبع نظام بحرین را به مسؤولیت پذیری ملی دعوت کرد و افزود: جنایت اعطای تابعیت به بیگانگان از حد و مرز گذشته و هویت زیبای بحرینی را تحت تاثیر قرار داده است؛ هویتی که به دلیل تلاش های جنون آمیز و غیرمسؤولانه نظام در حال از بین رفتن است.

 

نماینده پارلمان بحرین حامیان سیاست اعطای تابعیت را بی توجه به امنیت کشور و شهروندان دانست و تصریح کرد: بحرین و شهروندان اصیل آن مورد تجاوز و استعمار قرار گرفته و مزدوران در حال جایگزینی آنان هستند. این مساله نشان می دهد آل خلیفه حتی به حامیان خود نیز اعتماد ندارد.

 

وی ادامه داد: متاسفانه این مزدوران بیگانه نه تنها امتیازات برابری نسبت به شهروندان می گیرند بلکه امتیازات آنان از شهروندان اصیل بحرینی نیز بیشتر است و ثروت های کشور در راستای رفاه این افراد خرج می شود.

 

عبدالمجید السبع، با اشاره به بدهی 5 میلیارد دلاری بحرین در مدت سه سال گذشته اظهار داشت: سیاست اعطای تابعیت به بیگانگان به بروز مشکلات فراوانی در زمینه مسکن، بهداشت، آموزش و اشتغال انجامیده است و مشکلات اجتماعی و جنایتی فراوانی به همراه دارد.

 

نماینده پارلمان بحرین در پایان تأکید کرد: آل خلیفه به صورت آشکار به اعلام تعداد بیگانگان تابعیت گرفته می پردازد. این مساله به یک موضع ملی جدی نیاز دارد.

 

گفتنی است آل خلیفه با هدف برهم زدن بافت جمعیتی بحرین و برابر تعداد شیعیان و اهل تسنن به اعطای تابعیت به بیگانگان همسو با اهداف خود می پردازد. این سیاست که به «تجنیس سیاسی» در بحرین شهرت یافته است به شدت از سوی علما، انقلابیان و مردم این کشور محکوم می شود./980/ب902/د

ارسال نظرات