۰۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۷
کد خبر: ۲۰۷۱۴۴
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

عزم ملی با مدیریت جهادی رمز پیروزی در برابر دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، رمز موفقیت و پیروزی در برابر توطئه های دشمنان را عزم ملی با مدیریت جهادی دانست.
حجت الاسلام يعقوبي - ديدار با نيروهاي مسلح

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی روز شنبه در جمع نیروهای مسلح استان در محل ستاد فرماندهی سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی، با قرائت آیه 54 سوره مائده به مسأله ریزش ها و رویش ها در انقلاب اسلامی ایران پرداخت و گفت: بر اساس این آیه روشن است که هر ملتی در مسیر رسیدن به آرمان های خود دچار ریزش ها و رویش ها بوده و نظام مقدس اسلامی نیز از این قاعده مستثنا نیست.

 

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: اگر در نظام اسلامی شمار اندکی در مسیر راه به ارزش ها پشت و ریزش کردند نگران نباشید چرا که در این مسیر انسان های باصلابت و با استقامتی رویش کرده اند که همانند طوفان بر دشمنان می تازند.

 

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی مصداق این رویش های انقلابی را جوانان بسیجی جان بر کفی دانست که در همه صحنه ها با فداکاری و خلوص نیت حضور دارند.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی تصریح کرد: ملت مسلمان ایران همواره در برابر دشمنان محکم و نفوذناپذیر بوده اند و این استحکام خود را نیز در عرصه های مختلف تقابل نشان داده اند.

 

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی عنوان کرد: در حال حاضر نیز ملت ایران در میدان سیاست، فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و روحیه ای جهادی وارد می شوند و در این مسیر هم از سرزنش کنندگان و یأس جا مانده های از انقلاب هراسی ندارند.

 

به گفته وی همان گونه که در سال های دفاع مقدس عزم ملی و مدیریت جهادی برای کسب پیروزی در برابر دشمن بعثی را تجربه کردیم و نتیجه گرفتیم در حال حاضر نیز برای پیروزی در برابر تهاجم فرهنگی و اقتصادی دشمنان باید راه رزمندگان و شهدای دفاع مقدس را بازخوانی کرده و به همان نسخه عمل کنیم.

 

سردار حسینعلی یوسفعلی زاده، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی نیز در ابتدای این مراسم، با تبریک حماسه سوم خرداد، نیروهای مسلح کشور را ید واحدی دانست که فارغ از تفاوت در پوشش نظامی، همه در راستای تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی و اجرای تمدن بزرگ اسلامی تلاش می کنند./9314/پ202/ب

ارسال نظرات