۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۹
کد خبر: ۲۰۶۷۶۹

تشبیه اسلام به نازیسم در تبلیغات ضد اسلامی جدید در آمریکا

خبرگزاری رسا ـ تبلیغات ضد اسلامی جدید نصب شده بر روی اتوبوس‎های درون‎شهری در آمریکا دین اسلام را دینی ضد یهودی و شبیه به نازیسم معرفی می‎کند.
تبليغات ضد اسلامي جديد بر روي اتوبوس هاي آمريکا
 
به گزارش خبرگزاری رسا، پوسترهای ضد اسلامی جدید نصب شده بر روی اتوبوس های شهر واشنگتن، پایتخت آمریکا، که اسلام را به نازیسم و ضدیت با یهودیان ربط می دهد خشم مسلمانان آمریکایی را به همراه داشته است.
 
این پوسترهای ضد اسلامی به وسیله سازمان دفاع از آزادی آمریکایی به رهبری پاملا جلر، اسلام ستیز شناخته شده، طراحی شده و عکس آدولف هیتلر در حال دیدار با حاج امین الحسینی، مفتی اعظم بیت المقدس بر روی آن مشاهده می شود.
 
در این دیدار که پیش از آغاز جنگ جهانی دوم رخ داده است مفتی اعظم بیت المقدس از هیلتر می خواهد که از ایجاد یک دولت عربی و مسلمان در فلسطین اشغالی حمایت کند. 
 
ابراهیم هوپر، شورای روابط آمریکایی – اسلامی در واکنش به نصب تبلیغات ضد اسلامی جدید نصب شده بر روی اتوبوس های درون شهری در واشنگتن به خبرگزاری فرانسه گفت: چنین تبلیغات تحریک کننده ای قطعا با هدف ایجاد نفرت از اسلام و مسلمانان در میان مردم آمریکا صورت می گیرد. 
 
شورای روابط آمریکایی – اسلامی اعلام کرده است که در حال طراحی تبلیغات اتوبوسی متفاوتی برای ایجاد درک متقابل میان مسلمانان و سایر مردم آمریکا است.
 
به گزارش روزنامه واشنگتن پست، تبلیغات ضد اسلامی جدید به مدت یک ماه و بر روی 20 اتوبوس درون شهری واشنگتن، پایتخت آمریکا باقی خواهند ماند.
 
پاملا جلر، اسلام ستیز شناخته شده و رهبر سازمان ضد اسلامی دفاع از آزادی آمریکایی از سوی شورای روابط آمریکایی – اسلامی به عنوان یکی از حلقه های داخلی اسلام ستیزان معرفی شده است./990/ب903/د
ارسال نظرات