۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۲۰۶۴۴۶
استاد مرکز تخصصی مهدویت:

شناخت و معرفت حقیقی رسالت منتظران است

خبرگزاری رسا ـ استاد مرکز تخصصی مهدویت با اشاره به اهمیت رعایت تقوای الهی برای یک منتظر گفت: برای بهشتی شدن نیاز به ایمان، تقوا و همراهی با صادقین داریم و فردی که صادق ترین است تنها امام زمان(ع) است.
حجت الاسلام حسن محمودي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام حسن محمودی، کارشناس آموزش معارف مهدویت مرکز تخصصی مهدویت اصفهان امروز در نشست مهدویت که از سوی مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) نطنز در حسینیه مکتب القرآن این شهرستان برگزار شد، با اشاره به آیه«یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا اتَّقُوا اللّهَ وَ کُونُوا مَعَ الصّادِقینَ»، گفت: برای بهشتی شدن نیاز به ایمان، تقوا و همراهی با صادقین داریم و فردی که صادق ترین است فقط امام زمان(عج) است.

 

وی به دلایل این که چرا امام زمان(عج) را غائب می نامیم اشاره کرد و گفت: امام صادق(ع) فرمودند: «امام حاضر است و ما را می بیند و می شناسد و ما هم او را می بینیم ولی نمی شناسیم.

 

این استاد مرکز تخصصی مهدویت، در ادامه گفت: علی بن مهزیار به خاطر سه گناه جمع کردن مال، دوری از فقرا و ترک صله رحم نتوانست امام زمانش را ببیند.

 

نویسنده کتاب «برای ظهورش معتکف شویم» تصریح کرد: ما باید هر لحظه به این نکته توجه کنیم که حضرت مهدی(عج) شاهد و ناظر بر اعمال ما است و همیشه شکر گذار نعمت داشتن امام زمان(عج)، اهل بیت(ع) و قرآن باشیم و برای فرج بسیار دعا کنیم.

 

وی در پایان به نماز آیت الله بهاءالدینی و خواندن دعای فرج این عالم بزرگ در قنوت نماز اشاره کرد و گفت: آیت الله بهاءالدینی همیشه مردم را به تلاش در جهت ایجاد زمینه ظهور حضرت توصیه می کردند./939/پ203/ب

ارسال نظرات