۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۲۰۶۲۰۴

توزیع اینترنتی قرآن کریم میان مردم آمریکا برای مقابله با تبلیغات ضد اسلامی

خبرگزاری رسا ـ یک گروه اسلامی شناخته شده در آمریکا به منظور مقابله با تبلیغات ضد اسلامی جدید صورت گرفته در این کشور اقدام به توزیع رایگان قرآن کریم از طریق اینترنت کرد.
قرآن کريم
 
به گزارش خبرگزاری رسا، شورای روابط آمریکایی – اسلامی در شهر واشنگتن آمریکا اقدام به توزیع رایگان و اینترنتی قرآن کریم در میان مردم این کشور کرد تا هر کس که تمایل دارد ادعاهای مطرح شده در تبلیغات ضد اسلامی به تازگی نصب شده بر روی اتوبوس های این شهر را با آیات قرآن تطبیق دهد.
 
نیهاد عواد، مدیر اجرایی شورای روابط آمریکایی – اسلامی با صدور بیانیه ای در این ارتباط گفت: ما تمام کسانی را که تبلیغات ضد اسلامی نصب شده بر روی اتوبوس ها را مشاهده کرده اند تشویق می کنیم که پس از بازدید از سایت اینترنتی "کنکاش در قرآن کریم" نسخه ای رایگان از قرآن دریافت کنند و شخصا آن را مطالعه کنند.
 
مدیر اجرایی شورای روابط آمریکایی – اسلامی در ادامه بیانیه خود آورده است: هر کس که قرآن را مطالعه کند درمی یابد که این کتاب به یهودیان و مسیحیان به دلیل اعتقاد به خداوند یگانه احترام گذاشته و از پیروان تمامی ادیان می خواهد که در صلح و صفا با یکدیگر زندگی کنند.
 
توزیع رایگان و اینترنتی قرآن کریم در آمریکا پس از آن صورت گرفت که یک گروه ضد اسلامی به رهبری پاملا جلر، اسلام ستیز شناخته شده آمریکایی تبلیغات ضد اسلامی جدیدی بر روی اتوبوس های شهر واشنگتن، پایتخت آمریکا نصب کرد.
 
تبلیغات ضد اسلامی جدیدی که بر روی اتوبوس های شهر واشنگتن آمریکا نصب شده مدعی است که قرآن کریم مسلمانان را به دشمنی با یهودیان تشویق می کند.
 
پاملا جلر، اسلام ستیز آمریکایی و حامی مالی نصب تبلیغات ضد اسلامی جدید بر روی اتوبوس های شهر واشنگتن ریاست سازمانی به اسم "اسلامی شدن آمریکا را متوقف کنید" را نیز بر عهده دارد./990/ب902/د
ارسال نظرات