۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۲
کد خبر: ۲۰۵۱۹۴
وزیر اطلاعات پس از بازدید از سالن یاس:

نقاط قوت نمایشگاه امسال بیشتر شده است

خبرگزاری رسا ـ وزیر اطلاعات با ابراز رضایت از نحوه برگزاری نمایشگاه کتاب امسال اظهار داشت:‌ برگزاری مطلوب نمایشگاه امسال نشان می‌دهد که نسبت‌ به سال‌های گذشته متمایز بوده، کاستی‌هایش کمتر و نقاط قوتش نسبت به گذشته بیشتر شده است.
وزير اطلاعات

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از  ستاد خبری سالن یاس، حجت‌الاسلام سید محمود علوی، وزیر اطلاعات،  18 اردیبهشت‌ماه  از سالن یاس بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کرد و میثم نیلی، مدیرعامل مجمع ناشرا انقلاب اسلامی، در این دیدار به معرفی بخش‌های مختلف سالن یاس پرداخت.

 

حجت‌الاسلام سید محمود علوی در جمع خبرنگاران درخصوص ماهیت نمایشگاه کتاب گفت: مردم در نمایشگاه به‌جای آن‌که مدت‌های زیادی به دنبال گم‌شده‌های فرهنگی خود بگردند یا دستاوردهای فرهنگی که می‌خواهند پیدا کنند و با غنای علمی خود به مطالعه آن‌ها بپردازند، نمایشگاه آن‌ها از ساعت‌ها بلکه روزها، ماه‌ها گردش در پی گم‌شده‌شان بی‌نیاز می‌کند و آن‌ها را خیلی سریع و سهل به خواسته‌شان می‌رساند.

 

وزیر اطلاعات درباره کیفیت نمایشگاه امسال اظهار داشت: نمایشگاه حرکت بسیار خوبی است، هم باعث انگیزه صاحب قلم در قلم زدن می‌شود و هم انگیزه اهل مطالعه در یافتن کتاب‌های مورد علاقه‌شان بیشتر کرده و هم جایگاه فرهنگ را در جامعه ما عمیق‌تر می‌کند. در سالی که توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال فرهنگ و اقتصاد نامیده شده است، ما خوشالیم که در نمایشگاه امسال در بین همه مجموعه‌هایی که در جهت برگزاری مطلوب نمایشگاه غنی هم‌دلی و هم‌افزایی کرده‌اند، هماهنگی وجود داشته و طبق آن‌چه که مشهود است و گزارش‌هایی که دست‌اندرکاران نمایشگاه داشته‌اند نتیجه آن این هم‌دلی و هم‌افزایی شده است.

 

وی تصریح کرد: برگزاری مطلوب نمایشگاه امسال نشان می‌دهد که نسبت‌ به سال‌های گذشته متمایز بوده، کاستی‌هایش کمتر و نقاط قوتش نسبت به گذشته بیشتر شده است./998/د102/ق

ارسال نظرات