۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۲
کد خبر: ۲۰۴۸۳۴
رهبر گروه تروریستی نیجریه:

به دستور «الله» دختران را می‌فروشم

خبرگزاری رسا ـ رهبر گروه تروریستی و افراط‌گرای «بوکوحرام» در نیجریه که به نام اسلام و با هدف مخدوش کردن سیمای اسلام، دست به هرگونه جنایتی می‌زند، از دزدیده شدن 200 دختر دانش‌آموز نیجریه‌ای از سوی این گروه خبر داد و گفت که به نام الله آن‌ها را در بازار خواهد فروخت.
نيجريه

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حدود سه هفته گذشته 200 دختر دانش‌آموز از یک مدرسه شبانه‌روزی در ایالت «بورنو» در شمال شرقی نیجریه ربوده شدند.


جنجال‌ها برای پیداشدن این دختران ادامه داشت تا اینکه «ابوبکر شکائو»، رهبر گروه تروریستی بوکو حرام دیروز، 15 اردیبهشت، با انتشار یک فیلم ویدئویی اعلام کرد که این دختران از سوی بوکوحرام گروگان گرفته شده‌اند و به دستور الله که زنان باید فروخته شوند، آنان را در بازار خواهد فروخت.


این گروه تروریستی که با گروه القاعده در ارتباط است و از آن‌ها آموزش می‌گیرد، متأسفانه با آوردن نام اسلام و قرآن، غیرانسانی‌ترین و وحشیانه‌ترین اقدامات را انجام می‌دهد.


این گروه که همانند القاعده که مخالف سرسخت تحصیل زنان است، در این ویدئو اعلام می‌کند که دختران حق تحصیل ندارند و باید ازدواج کنند.


گروه طالبان نیز سال گذشته «ملاله یوسف‌زی» دختر 14 ساله پاکستانی را که از حق تحصیل زنان و دختران دفاع می‌کرد هدف گلوله قرار دادند. وی که از ناحیه شقیقه دچار جراحت عمیقی شده بود در بیمارستانی در انگلیس مداوا شد و به نماد یک دختر مسلمان اجتماعی تبدیل شد.


خبر اظهارات روز گذشته گروه تروریستی بوکوحرام در مورد فروش دختران به دستور الله، در حالی از سوی رسانه‌های غربی به شدت در حال انتشار و شرح و تفسیر است که جهان اسلام و رسانه‌های اسلامی اقدام قابل توجهی در این زمینه نشان نداده‌اند.


جای آن است که با واکنش مناسب، حساب گروه‌های تروریستی و اقدامات اسلام‌ستیزانه آن‌ها از مسلمانان و دین آن‌ها جدا شود./982/ب101/د

منبع: ایکنا

ارسال نظرات