۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۲۰۳۵۹۰

مرکز اهل بیت تونس اخراج نماینده آیت الله سیستانی از بحرین را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ یکی از مراکز فرهنگی تونس، اخراج شیخ حسین نجاتی را نشان دهنده افزایش مخالفت آل‎خلیفه با ارزش‎های انسانی، اخلاقی و قوانین بین المللی دانست.
آيت الله شيخ حسن النجاتي نماينده آيت الله سيستاني و از مراجع عظام شيعيان در بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، مرکز فرهنگی اهل بیت(ع) تونس در پیامی اخراج نماینده حضرت آیت الله سیستانی از بحرین را به شدت محکوم کرد و افزود: نظام آل خلیفه به سیاست قلع و قمع ملت مظلوم و بی دفاع بحرین ادامه می دهد. اخراج شیخ حسین نجاتی از این کشور بر افزایش مخالفت این رژیم با ارزش های انسانی و اخلاقی و همچنین قوانین بین المللی دلالت دارد.

 

این مرکز افزود: جامعه جهانی باید در پرتو توهین و فشار به شیخ النجاتی و سیار علما و شخصیت های ملی از زمان آغاز انقلاب تاکنون، ابطال تابعیت 30 تن از شخیت های دینی و سیاسی و ظلم و ستم گسترده علیه ملت و نمادهای دینی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی به محکومیت این جنایت ها پرداخته و به یاری ملت مظلوم بشتابد.

 

مرکز اهل بیت تونس با اشاره به کارنامه سراسر جنایت آل خلیفه، تصریح کرد: کارنامه آل خلیفه سرشار از انواع جنایت ها، تبعیض نژادی و دینی، تجاوز به حقوق بشر، حمله به علما و فقها، انحلال شورای اسلامی علما، مصادره اموال آن و زندانی کردن بیش از 30 عالمی دینی به مدت چندین سال است.

 

این مرکز بر لزوم کمک به ملت بحرین تا سرنگونی رژیم آل سعود تأکید کرد و ادامه داد: ملت مسلمان تونس که علیه نظام دیکتاتوری قیام کرد در کنار ملت بحرین ایستاده و جنایت های نظام علیه ملت به ویژه اخراج شیخ النجاتی را محکوم می کند./980/ب903/د

ارسال نظرات