۱۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۲۰۰۸۰۸
مدیرکل صدا و سیمای خوزستان:

خوزستان رنگ فاطمی خود را حفظ می‌کند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل صدا و سیمای مرکز خوزستان با اشاره به قرار گرفتن ایام فاطمیه(س) در تعطیلات نوروز و روز طبیعت گفت: صدا و سیمای مرکز خوزستان خدمتگزار هیأت های مذهبی است.
مسلم رحيمي، مدير کل صدا و سيماي خوزستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مسلم رحیمی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان، ظهر امروز با حضور در جلسه هماهنگی مراسم محوری شهادت حضرت فاطمه(س) اهواز به قرار گرفتن شهادت بانوی دوعالم در میان تعطیلات نوروزی اشاره کرد و اظهارداشت: صدا و سیما در ایام نوروز با توجه به تغییر سال و ورود به سال جدید برنامه های شادی آور را نیز پخش کرد اما در همه برنامه های تلاش شد ایام فاطمیه(س) به حاشیه رانده نشود.
 
وی تصریح کرد: ملاک و معیار صدا و سیما برای برگزاری ایام فاطمه(س) آغاز مراسم های دفتر مقام معظم رهبری در حسینیه امام خمینی(ره) است.
 
رحیمی با بیان این که استان خوزستان دارای مردمی شیعه و ولایت مدار است، گفت: خوزستان دروازه ورود تشیع به ایران و در گذر تاریخ همواره مورد لطف و نظر اهل بیت نیز بوده است.
 
مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان ادامه داد: در استان خوزستان بزرگان و علمایی پرورش یافتند که در دوران خود سکان دار حوزه های علمیه جهان تشیع و از تأثیر گذار ترین شخصیت های دینی بودند.
 
وی صدا و سیمای مرکز خوزستان را در خدمت هیأت های عزاداری اعلام کرد و بیان داشت: صدا و سیمای مرکز خوزستان در خدمت شعائر دینی و ترویج معارف است.
 
رحیمی از ساخت 20 کلیپ تصویری در اجتماعات اربعین سال گذشته صدا و سیمای مرکز خوزستان اشاره کرد و افزود: در سال گذشته از اجتماعات روز اربعین در خوزستان 20 کلیپ تصویری توسط صدا و سیمای مرکز خوزستان تهیه شد که بر اساس ارزیابی کاشناسان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تعداد 17 کلیپ از آنها در صدا و سیمای کشور پخش خواهد شد.
 
مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان از مردم اهواز و هیأت های عزاداری خواست تا با حضور خود در روز پنج شنبه 14 فروردین در خیابان سلمان فارسی تجمع بزرگی را برای برگزاری مراسم سوگواری حضرت فاطمه(س) تشکیل دهند./9462/پ203/س
ارسال نظرات