۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۲۰۰۴۳۱

دومین کنفرانس اسلامی جوانان در شهر جده عربستان برگزار می‎شود

خبرگزاری رسا ـ دومین کنفرانس جوانان و وزرای ورزش کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی از فردا در شهر جده عربستان آغاز می‎شود.
سازمان ورزشي همبستگي اسلامي
 
به گزارش خبرگزاری رسا، دومین کنفرانس جوانان و وزرای ورزش کشورهای اسلامی از فردا در شهر جده عربستان آغاز شده و به مدت دو روز ادامه می یابد.
 
این کنفرانس از سوی فدراسیون ورزشی همبستگی اسلامی، سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی اسلامی و دبیرکل سازمان همکاری اسلامی سازماندهی شده است.
 
بررسی گزارشی از فعالیت های فدراسیون ورزشی همبستگی اسلامی که به وسیله رییس این فدراسیون ارائه می شود، پیش نویس استراتژی ترویج مسائل مربوط به جوانان در دنیای اسلام و پیش نویس برنامه اجرایی برای ابتکار گفت وگو میان پیروان ادیان و فرهنگ های مختلف از جمله برنامه های کنفرانس اسلامی جوانان در شهر جده خواهد بود. 
 
همچنین قرار است که در این کنفرانس پیرامون پروژه محافظت از جوانان کشورهای اسلامی در برابر تعصبات ورزشی و پیش نویس راهنمای عملی برای محافظت جوانان مسلمان در برابر خطرات اینترنت نیز بحث و گفت وگو شود.
 
کشورهای شرکت کننده در کنفرانس دو روزه جده گزارش های خود را در مورد تلاش هایی که برای ترویج مسائل مربوط به جوانان در دنیای اسلام صورت داده اند در این کنفرانس ارائه می کنند.
 
قطعنامه کنفرانس جده با موضوع ترویج مسائل مربوط به جوانان در جهان اسلام نیز در روز پایانی به تصویب کشورهای شرکت کننده می رسد. 
 
جوانان و وزرای ورزش کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در این کنفرانس شرکت می کنند./990/ب903/د
ارسال نظرات