۱۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۱۹۷۱۷۱
فردا؛

سمینار «انقلاب اسلامی؛ تاریخ و آینده» در لندن برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ سمینار «انقلاب اسلامی؛ تاریخ و آینده» فردا(19 بهمن) در مرکز اسلامی انگلیس در لندن برگزار می‌شود.
سمينار

 

به گزارش خبرگزاری رسا، سمینار «انقلاب اسلامی؛ تاریخ و آینده»  از سلسله سمینارهای ماهانه «اسلام و زندگی» مرکز اسلامی انگلیس است که به مناسبت سی‌و‌پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در این مرکز برگزار خواهد شد.


در فراخوان برگزاری سمینار آمده است: این روزها مصادف با سی‌و‌پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران است، کشوری که با وجود همه تلاش‌ها برای جلوگیری از شکوفایی و پیشرفت، به اذن الهی دستاوردهای ملی و دینی بزرگی را برای خود و امت اسلام به ارمغان آورد.


این فراخوان حاکی است: امروز در سی‌و‌پنجمین سالروز انقلاب اسلامی ایران، پیشرفت خوبی را در این مسیر مبارک شاهد هستیم و به همین مناسبت مرکز اسلامی انگلیس سمیناری با عنوان «انقلاب اسلامی؛ تاریخ و آینده» برگزار خواهد کرد.


«تاریخ انقلاب و آرمان‌های ملت مسلمان ایران»، «مسیر دستاوردهای انقلاب» و «جهان اسلام از این مسیر چه انتظاری دارد؟» از محورهای مورد بررسی در سمینار عنوان شده است.


حجت‌الاسلام غبداللحسین معزی، رییس مرکز اسلامی انگلیس؛ شیخ حاتم ابودیه، امام جماعت اقلیت‌ لبنانی مقیم انگلیس؛ کوثر بشراوی، نویسنده و خبرنگار تونسی و احمد الحلفی، مدیر سمینار مرکز اسلامی انگلیس از سخنرانان این سمینار خواهند بود.


زمان برگزاری سمینار فردا ساعت 18 به وقت محلی اعلام و مرکز اسلامی انگلیس از علاقمندان مشارکت گسترده در آن را خواستار شده است./982/ب
103/د

ارسال نظرات