۰۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۱۹۶۳۱۵

اندیشه به شماره نهم رسید

خبرگزاری رسا ـ نهمین شماره ضمیمه تخصصی ندای رسا با عنوان «اندیشه» ویژه اخبار و مطالب حوزه و دانشگاه استان خوزستان با موضوعات گوناگون چاپ و منتشر شد.
انديشه

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نهمین شماره ضمیمه تخصصی«اندیشه» ویژه اخبار و مطالب حوزه و دانشگاه استان خوزستان با موضوعات گوناگون در این زمینه چاپ و منتشر شد.

دانشگاه امیرالمؤمنین علیه السلام و بزرگترین مرکز علمی، کسب رتبه نخست طلاب اهواز در آزمون حوزه علمیه سفیران کشور، تحصیل 150 طلبه در مدرسه علمیه مجازی فقه جعفری خوزستان، به پایان رسیدن سطح نخست حفظ قرآن در دانشگاه آزاد بهبهان، اعزام تمامی ذخیره های مرحله نخست عمره دانشجویی به سرزمین وحی، تصویب رشته فلسفه و کلام اسلامی در دانشگاه آزاد دزفول و برگزاری پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن و حدیث حوزه های علمیه اخبار و مطالب درج شده در این ضمیمه هستند.

در ستون برگزاری پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن و حدیث حوزه های علمیه آمده است: مرحله استانی مسابقات در رشته های حفظ یک، پنج و ده جز و رشته قرائت ترتیل، در تاریخ 15 اسفندماه به صورت سراسری و همزمان در مراکز استانی حوزه های علمیه در دو بخش کتبی و شفاهی برگزار خواهد شد.

راه اندازی رشته فلسفه و کلام اسلامی در دانشگاه آزاد دزفول یکی دیگر از اخبار این نشریه را تشکیل می دهد که در ادامه می خوانیم: با توجه به ضرورت حضور در میدان رقابت علمی، اقدامات و پیگیری های بسیاری به منظور جامع شدن این واحد دانشگاهی صورت گرفت که از جمله آن می توان به پیگیری های مستمر در زمینه تصویب دو دانشکده فنی و مهندسی و علوم پایه اشاره کرد.

لازم به ذکر است، اساتید، پژوهشگران، دانش پژوهان و مدیران حوزه و دانشگاه می توانند نظرات، دیدگاه ها، اخبار و مقالات خود را جهت درج در ضمیمه «اندیشه» به ایمیل andisheh@nedayerasa.ir  ارسال کنند.

گفتنی است، این ضمیمه ویژه نشریه ندای رسا هر هفته با موضوعات حوزه و دانشگاه در چهار صفحه تمام رنگی چاپ و منتشر می شود./9458/ن602/ق

ارسال نظرات