۰۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۱۹۶۱۲۵

رونمایی از کتاب صخره سخت

خبرگزاری رسا ـ در آستانه دهه فجر، کتاب «صخره سخت» در فرهنگسرای رسانه از سوی مرکز اسناد انقلاب اسلامی رونمایی خواهد شد.
رونمايي صخره سخت

 

بهگزارش خبرگزاری رسا به نقل از انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی، صخره سخت» کتابی با موضوع بررسی پرونده‌های امنیتی سال1357-1359 است که در چند روز آینده از آن رونمایی می‌‌شود.

 

مرکز اسناد انقلاب اسلامی در نظر دارد از جدیدترین اثر خود با موضوعی که برای اولین‌بار به آن پرداخته شده، رونمایی کند. این کتاب «صخره سخت» نام دارد و تألیف محمدحسن روزی‌طلب است که به بررسی پرونده‌های امنیتی در جمهوری اسلامی ایران از سال 1357 تا 1359 می‌پردازد که اهمیت این اثر را چندین برابر می‌کند.

 

«صخره سخت» نگاهی دقیق و ژرف به دغدغه‌های انقلابی‌ها از فردای پیروزی انقلاب داشته و درصدد ترسیم فضا و شرایط به وجود آمدن نهادهای امنیتی انقلاب و چگونگی عملکرد آنها در آن شرایط دشوار تاریخی است.

 

در آستانه دهه مبارک فجر و سی‌و‌پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مراسم رونمایی از این کتاب روز سه شنبه، مورخ 8/11/1392، با حضور شخصیت‌های لشگری و کشوری از ساعت 15 در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.

 

علاقه‌مندان جهت شرکت در این مراسم می‌توانند در تاریخ مذکور به‌آدرس ابتدای خیابان پاسداران، خیابان گل نبی، خیابان ناطق نوری، میدان قبا مراجعه کنند./998/د102/ق

ارسال نظرات