۲۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۱۹۵۱۹۱

مؤسسه الاقصی خواستار اهتمام بیشتر مسلمانان به مسئله فلسطین شد

خبرگزاری رسا ـ مؤسسه وقف و میراث الاقصی روز چهارشنبه در بیانیه‌ای، ضمن محکوم کردن اقدامات اهانت‎آمیز صهیونیست‎ها در اهانت به مسجد الاقصی، خواستار اهتمام ویژه مسلمانان به مسئله فلسطین و مسجد الاقصی شد.
قدس

 

به گزارش خبرگزاری رسا، در بیانیه‌ای که مؤسسه وقف و میراث الاقصی روز گذشته منتشر کرد، آمده است: گروه‌های "هیکل" تلاش می‌کنند که هیکل موهوم را که یک خرافه در تاریخ فلسطین است، در میان جامعه اسرائیلی به اثبات برسانند. آنان با برپایی مناسبت‌های مختلف از جمله برگزاری مراسم عروسی و جشن تولد کودکان خود در مسجد الاقصی می‌خواهند این هیکل موهوم را به عنوان یک اسطوره در ذهن کودکان خود نهادینه کنند.

 

این مؤسسه افزود: مقابله با چنین حرکاتی باید از سوی مؤسسات اسلامی و عربی فعال در زمینه مسجد الاقصی صورت گیرد و گام‌های بزرگی در این جهت برداشته شود. این مؤسسات باید اطلاعات روشنگرانه خود در مورد ارزشها و فضایل مسجد الاقصی در جامعه منتشر و از انتشار افکار صهیونیستی جلوگیری کنند.

 

گفتنی است "سازمان‌های هیکل" (موهوم) اعلام کرده‌اند که یهودیان امروز پنجشنبه 26 دی‌ماه برای برگزاری مراسم "طو بشبت" که یکی از مراسم دینی آنان است و همزمان با آغاز سال جدید عبری انجام می‌شود، به مسجد الاقصی هجوم خواهند برد./982/ب102/د

منبع: تقریب

ارسال نظرات