۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۸
کد خبر: ۱۹۵۰۱۹
آیت الله نجفی:

از شهادت سربازان عراقی در مواجهه با تروریسم درد می‎کشم

خبرگزاری رسا ـ یکی از مراجع تقلید نجف اشرف از کشته شدن سربازان عراقی در مواجهه با تروریست‎ها به شدت ابراز ناراحتی کرد.
حضرت آيت الله شيخ بشير نجفي از مراجع تقليد نجف

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله شیخ بشیر نجفی از مراجع تقلید نجف اشرف در دیدار گروهی از شهروندان که در دفتر وی برگزار شد از فقر و محرومیت موجود در عراق ابراز ناراحتی کرد و گفت: با وجود اینکه بودجه کشور بسیار هنگفت است و می تواند تغییرات فراوانی در جامعه ایجاد کند، متاسفانه شاهد فقر و محرومیت ملت هستیم.

 

وی همچنین با اشاره به عملیات نظامی ارتش عراق علیه تروریست ها، افزود: بنده از شهادت هر سرباز عراقی که در مواجه با تروریست ها به شهادت می رسد، به شدت درد می کشم. اما سوالی که مطرح می شود اینست که چرا دولت و دستگاه های امنیتی بیش از این در قبال این تجمع بزرگ تروریست ها کاری انجام نداده است.

 

حضرت آیت الله نجفی بر اهمیت مشارکت گسترده ملت در انتخابات تأکید کرد و اظهار داشت: مردم باید با مشارکت گسترده در انتخابات پارلمانی و انتخاب افراد صالح و کارآمد، جامعه را از این وضعیت کنونی نجات دهند.

 

این مرجع تقلید همچنین در دیدار با تعدادی از سخنرانان و مداحان اهل بیت(ع)، تصریح کرد: خدمت به نهضت حسینی و بیان مظلومیت اهل بیت(ع) برای جهانیان از اهمیت فراوانی برخوردار است.

 

وی ادامه داد: منبر حسینی یکی از مدارس مهم در تبلیغ اسلامی است و با انتشار آگاهی دینی و فرهنگی از این مدرسه می توان به اسلام خدمت کرد./980/ب902/د

ارسال نظرات