۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۴
کد خبر: ۱۹۵۰۰۴

کتاب شهید صیاد شیرازی به چاپ ششم می‌رسد

خبرگزاری رسا ـ چاپ هفتم از جلد هفتم مجموعه از چشم‌ها با عنوان «خدا می خواست زنده بمانی؛ کتاب صیاد شیرازی» از سوی انتشارات روایت فتح منتشر می‌شود.
خدا مي خواست زنده بماني؛ کتاب صياد شيرازي

 

به گزارش خبرگزاری رسا ـ جلد هفتم مجموعه از چشم‌ها با عنوان «خدا می خواست زنده بمانی: کتاب صیاد شیرازی» به چاپ ششم رسید. تاکنون13200 نسخه از این کتاب به فروش رسیده است.

 

 این کتاب برای نخستین بار در سال 1384 منتشر شد و اکنون به چاپ ششم رسیده است.

 

کتاب « خدا می خواست زنده بمانی: کتاب صیاد شیرازی» بازنویسی خاطرات اطرفیان شهید می باشد و متن آن بر اساس مصاحبه‌های انجام شده گردآوری شده است. این اثر در قالب مجموعه ی از چشم‌ها به نگارش درآمده است و چارچوب این مجموعه باعث شده تا وقایع و روایت‌های این کتاب به دور از قصه‌پردازی بازگو شود.

 

این کتاب خاطرات شهید علی صیاد شیرازی را از زبان مادر، همسر، خواهر، برادر، هم‌رزمان، همکاران و دختر وی بازگو می کند. در این خاطرات با زندگی شهید صیاد شیرازی همراه می‌شویم، زندگی‌ای که سراسر با سعی و تلاش و غوطه خوردن در سختی‌ها همراه بود. از غائله‌ی سیستان و بلوچستان، کردستان، گنبد، خلق عرب و... تا مرصاد، که هر کدام از زبان یکی از همراهان صیاد شیرازی در آن زمان بازگو شده است.

 

در بخشی از کتاب می خوانیم:« زندگی صیاد یک زندگی است با سعی و تلاش مداوم و غوطه خوردن در سختی هایی که هر کس نمی تواند به راحتی ازشان بیرون بیاید. زندگی ای است برای درست زندگی کردن و درست کردن زندگی آدم‌هایی که دور و برش بوده‌اند؛ از خانواده و دوست‌ها بگیر تا سرباز‌ها و افسر‌ها و فرمانده‌‌ها و تا چیزهای بزرگتری مثل کنار هم گذاشتن ارتش و سپاه»

 

گفتنی است «خدا می خواست زنده بمانی؛ کتاب صیاد شیرازی» در قطع رقعی، 248 صفحه و با شمارگان 1100 نسخه از سوی انتشارات روایت فتح منتشر می شود./998/د102/ق

ارسال نظرات