۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۹
کد خبر: ۱۹۴۳۵۹
در پی اظهارات علی مطهری؛

حمایت شبکه من و تو از فتنه گران

خبرگزاری رسا - مجری من و تو ضمن حمایت از مواضع اخیر مطهری در موردحوادث سال 88 و فتنه گران گفت: علی مطهری در سخنانش دست روی مساله اصلی که محافظه کاران و شخص رهبر جمهوری اسلامی بسیار تاکید دارد گذاشته است.
 علي مطهري

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، شبکه انگلیسی من و تو در برنامه اتاق خبر به سخنان و مصاحبه اخیر علی مطهری نماینده مجلس شورای اسلامی واکنش نشان داده و به تحلیل آن پرداخت.

مجری برنامه ضمن حمایت از مواضع اخیر مطهری در مورد حوادث سال 88 و فتنه گران گفت: وی در برخی از سخنانش دست روی مساله اصلی که محافظه کاران و شخص رهبر جمهوری اسلامی بسیار تاکید دارد گذاشته است؛ مساله نتایج انتخابات سال 88  و اینکه هر کسی که آن را قبول ندارد و کسی که منتقد به نتیجه انتخابات باشد فتنه گر است. مجری شبکه به نقل از علی مطهری گفت: نمی شود این‌ها را به بهانه فتنه گری گرفت و مجازات کرد و در ادبیات رسمی به این‌ها فتنه گر گفت. این شبکه در ادامه به تحلیل سخنان وی پرداخته و به نحوی این نماینده مجلس را در مقابل نظام و رهبری دانسته است.

شایان ذکر است متاسفانه سخنان مطهری ابزاری برای سوء استفاده شبکه‌های معاند و دستاویزی برای حمله به نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است./9161/خ

 

ارسال نظرات